Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle som kender et godt Wordpress theme til webshops?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina.nielsen:
Jeg har selv kigget lidt på dette: http://themeforest.net/item/luckyshop-multipurpose-html-template/15236282?s_rank=9 men jeg vil også gerne høre andres meninger.

Nu har jeg ikke rigtig noget at tilføje på Avada / ikke-Avada, men lige med det tema du har linket til, så vær opmærksom på, at det er HTML template, altså ikke til Wordpress.

eCommerce temaer til Wordpress finder du her http://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce.

Hvad Avada angår og vægt, så lur mig, om man ikke manuelt kan fjerne mange af de templates og andre ting den har, så man reducerer server load lidt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 46
Fra  Treemy ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

treemy.com er bygge i avada. der er mange muligheder i det theme.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas:
Hvad Avada angår og vægt, så lur mig, om man ikke manuelt kan fjerne mange af de templates og andre ting den har, så man reducerer server load lidt.
Det er muligt at gøre hvad som helst manuelt, men spørgsmålet er så bare hvad der er opdaterbart efterfølgende. Det er min erfaring at det rent faktisk er hurtigere og bedre at vælge et tema som kan det det skal kunne, frem for at bruge et der er så stort som fx AVADA, og så prøve at pille noget fra. Det er både hurtigere at gøre, men skaber også hurtigere hjemmesider.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Storefront temaet som er udviklet specifikt af Woocommerce til at køre med Wordpress. Det er sgu' et godt tema, men der er nogle ting om hvordan headeren fungerer fx, som jeg ikke har været helt tilfreds med (Det er svært at sætte et godt billede ind over, synes jeg, fordi menuen overlapper - især på den mobile-version).

Men når det lille pip er pippet så har jeg som sagt været ganske godt tilfreds med Storefront, der - sføli - også kommer i et væld af varianter, som du kan købe eller tilkøbe hos Woocommerce. Der er med statsgaranti også adskillige child themes derude som er bygget over det.

Så altså - en solid grunddel som burde være kompatibel med Wordpress/Woo - og som kan varieres rigtig meget.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)