Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle som kender et godt Wordpress theme til webshops?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina.nielsen:

Ok, men er der ikke flere muligheder i Avada, når det gælder webshops?

Begge to er helt fine til basic WooCommerce shops, så det kommer mest op til hvilken af de to themes visuelle udtryk du bedst kan lide. Her foretrækker jeg Avada men det er op til dig :-) Du skal dog være opmærksom på at hvis det er en meget krævende shop du har planer om at lave er de to themes måske ikke optimale - tænk på Avada og Divi som "Jack of all trades - master of none" :-) 

Mvh. Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke anbefale Avada til en Webshop da det er et forholdsvist tungt theme. Du risikerer at din webshop bliver langsom og at du skal bruge en masse tid på at optimerer det. Langsom loadetid er dårligt for både kunder og SEO.

Jeg ville anbefale det samme som Karsten - at finde en theme inde på WooThemes hjemmeside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager at jeg spørger om lidt det samme..

Det jeg skulle bruge Avada til er forskellige webshops, og det syntes jeg Avada kunne være godt til, da designet kan passe til alt.

Men hvor langsomt tror i det ville være hvis siden var ok stor?

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Laura har ret i størrelsen på themet kan resultere i en langsommere side, men i forhold til de muligheder themet har vil jeg sige at det er et trade-off der er værd at tage.

Desuden er det efter min erfaring ikke et kæmpe slag i hastighed siden oplever, og ikke noget der ikke kan rettes op på andre steder. 

Mvh. Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, så kort sagt, så syntes du at Avada vil være et godt køb til at lave webshops med? :)

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina.nielsen:

Super, så kort sagt, så syntes du at Avada vil være et godt køb til at lave webshops med? :)

Ud fra mine erfaringer kan jeg kun sige ja :-)

Mvh. Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt så. Mange tak for hjælpen! :)

Du har vel ik en webshop som du har lavet med Avada jeg kan se? :)

Mvh.

Christina

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina.nielsen:
Super, så kort sagt, så syntes du at Avada vil være et godt køb til at lave webshops med? :)

 

Hej Christina.

Vedr. Themes fra Themeforest er der altid Mega problemer når Woocommerce laver opdateringer, og Avada theme bliver først opdateret 1 - 2 uger efter Woocommerce, som så har flere fejl på shop delen. Så når der kommer opdatering til Woocomerce, skal man altid vente til at Avada bliver opdateret.

Jeg vil ikke anbefale at bruge theme Avada, det giver bare en masse problemer.

Brug i stedet for theme fra https://www.woothemes.com/woocommerce/, som er lavet til Woocommerce Webshop.

Vil du have flere uddybende svar, kan du sende en privat mail.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels
Jeg kan godt se hvad du mener, men så kan man jo også bare vente med at opdatere Woocommerce.

Jeg ser lidt at Avada kan stort set alt, hvor woothemes kan en del af hvad Avada kan.

Mht. Woothemes, så syntes jeg de er lige så gode som et free theme, da de også ligner.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina.nielsen:

Jeg kan godt se hvad du mener, men så kan man jo også bare vente med at opdatere Woocommerce

 

Hej Christina.

Som en anden skriver i dag: Jeg ved ikke hvad der sker, men efter jeg har opdateret til Wordpress 4.5.1 opføre mit tema Divi sig helt underligt. Mine "Divi-effekter" virker slet ikke. Det er det samme med Avada, de giver bare en masse problemer, fordi themeforest ikke opdatere med det samme.

Feks. Theme Canvas Pro fra Wothemes har så mange indstillinger at du kan ændre themets udsende som du vil.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)