Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende søger job som skribent!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kerteminde
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 74
Fra  Wuup-Wuup.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Overskriften taler for sig selv og i skrivende stund søger jeg et job som skribent. På nuværende tidspunkt studerer jeg Informationsvidenskab, IT og Interaktionsdesign på Syddansk Universitet i Kolding. Uddannelsen er virkelig interessant og jeg er derfor flyttet til Kolding. Det giver dog nogen økonomiske udfordringer, da jeg i øjeblikket udelukkende lever på min udeboende SU. Det kan sagtens køre rundt, men vil gerne spare penge op ved siden af. Der skulle gerne være plads til ferie og sociale arrangementer.

Tidligere har jeg været ansat hos både CJMedia og SEOFabrikken, da jeg havde sabbat år for 1,5 år siden. Det var en sideløbende indkomst ved siden af mit primære arbejde i Super Brugsen. Her arbejdede jeg i 4 år og fik erhvervet titlen som lukkeansvarlig. Er nemlig som person meget pligtopfyldende og formår altid at løse de opgaver jeg bliver stillet over for. 

Som person er jeg utrolig positiv og fokuserer kun på de gode ting i livet. Det gør at jeg altid er smilende og deler ud af denne glæde.

Hvis du vil høre mere, så vil jeg meget gerne tage en snak med dig!

Du kan kontakte mig på min mail: frederiksbrandt@gmail.com

God dag!

Frederik Sander Brandt
21 år
Postivt livssyn!

www.fitnessoverblik.dk - Få et overblik over fitness produkter i Danmark!

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er dygtig nok til at arbejde for de nævnte arbejdsgivere, kan du vel blot kontakte dem igen.

God vind.

Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)