Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af produktnøgler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet mig en leverandør som tilbyder mig nogle gode priser på produktnøgler. Han er dog ikke fra EU. Kan jeg importere hans vare uden at have direkte tilladelse fra firmaerne? Er ikke helt sikker på hvordan reglerne er for det :)… Håber der er nogen der kan give en hånd!

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker :)

Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gælder disse regeler også for ikke fysiske vare? Eller er det all around :)?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktnøgler skal du jo givet have ejeren af produktets tilladelse til at sælge - hvis du f.eks. tænker spil eller simpelt forklaret Windows eller Office programmer - så må du naturligvis ikke sælge andet end helt officielle produktnøgler som er godkendt af dem der har produktet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa John – tak for dit svar – uddyber lige lidt her :-)

Koderne er 100% legale, og kommer direkte fra producenten – det jeg er i tvivl om er hvorvidt jeg må ”importer” dem fra min leverandør og sælge dem på min webshop. Min leverandør er ikke bosat inden for EU, men de produkter han sælger, er beregnet til at blive spillet i EU, og bliver i forvejen allerede solgt af producenten (de er flersproget, og er region locked i EU)

Jeg ved godt at parallelimport til eu, for fysiske vare er ulovligt, hvis man ikke har samtykke direkte fra producenten – men gælder dette også virtuelle produkter så som CD koder mm?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

det ved jeg faktisk ikke - men det lyder da mystisk at producenten selv skulle sælge dig det til videresalg i Europa haiv han selv sælger dem her som locked i EU . 

Kan du ikke bare spørge ham - hvis det er helt OK, så sker der jo intet ved at spørge når du får dem direkte fra producenten

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)