Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - hjælp mig med at komme fra side 2 til side 1

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg sælger pashmina tørklæder og sjaler og har brug for lidt hjælp til SEO. Jeg har en side som i skrivende stund ligger i toppen af side 2 på søgeordet tørklæder http://www.pashminawear.dk/25-toerklaeder

Alle idéer og råd til hvordan den kommer på side 1 modtages med kyshånd.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest - det er de hårde hunde, du er oppe imod, så det bliver ikke let. Når det er sagt, så har du formentlig styr på din basale seo, siden du trods alt er så tæt på dit mål - en god blog med flere opdateringer kan måske hjælpe dig det sidste stykke.....

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PashminaWear, 

Må hjælpen gerne koste lidt, i 3-4 måneder? :) Jeg har en knivskarp seo-gut, som du gerne må låne, hvis du er parat på at betale ham lidt for hjælpen da? 

Vh, 

Meal4U.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PashminaWear:

Jeg sælger pashmina tørklæder og sjaler og har brug for lidt hjælp til SEO. Jeg har en side som i skrivende stund ligger i toppen af side 2 på søgeordet tørklæder http://www.pashminawear.dk/25-toerklaeder

Alle idéer og råd til hvordan den kommer på side 1 modtages med kyshånd.

Der er rigtig mange ting, som du kan arbejde med for at rangere bedre med denne side. Det bedste enkeltstående råd vil være, at du skaffer kvalitetslinks til siden.

Derudover bør du arbejde med intern linkbuilding. Du bør også fokusere på at optimere af dine billeder og sidens hastighed, som begge vil have en god effekt.

Du kan også vælge, at opsætte et par effektive Facebook kampagner målrettet denne side. Facebook annoncering og SEO kan være en rigtig god cocktail.

God fornøjelse.

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har hurtigt kigget på din side, og jeg anbefaler du arbejder med følgende:

- Intern linkbuilding til siden (Link fra aller tørklæde produkter tilbage til produktsiden)

- H2 og H3 overskrifter (I produktteksten)

- LSI søgeord (Implementer i Meta titel og tekst)

- Eksterne links til siden (Dybe links direkte til kategorisiden med kvalitet)

- Mere tekst på siden (Selvom det kan se uoverskueligt ud, så ville mere beskrivende og sælgende tekst gøre en stor forskel)

- Long tail søgninger / CTR i SERP (Brug gerne ord som "Billig" "Tilbud" mm. i Meta titel. Det giver højere CTR i SERP samt en mulighed for synlighed på long tail søgninger)

- Rich snippets (Arbejd med anmeldelser, pris, lagerstatus mm. Det giver en højere CTR i SERP)

Her var et par hurtige ting, som du kunne arbejde med.

Jeg håber det kunne hjælpe dig lidt på vej.

/Martin Sølberg

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mange tak for de brugbare svar. Jeg arbejder videre, så skal det nok lykkes på et tidspunkt.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

du har en svag links profil de har lav trustrank generelt alle 

husk få skrevet hvis skriver at lave lange og unikke 

få fra flere forskellige ip nå når stærkeste kommer andre shop stor chance ikke tæller meget , men giver noget da noget 

jeg brugte https://majestic.com/reports/site-explorer?q=pashminawear.dk&oq=pashminawear.dk&IndexDataSource=F til at finde udad hvad linksene er værd

jeg ville sprede mig mere få skrevet artikler ud presse meddelers så du har en mere sund links profil og links kataloger er også okay men giver mindre nu end førhen, det gør du får en god spredt profil ip adresser forskellige server links er stadigvæk en afgørende faktor og dansk er sværere unikt men brug sin fantasi og sin viden kommer man langt og sin passion i det man lavere er bedst

du kan lave lang gode artikler og gode videoer lav en masse så unikt som virkelige mennesker gider linke til og læser det er aller bedste men tidskrævende 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael,

Tak for dit input. Har du nogle tips til at få pressemedelelser ud? Jeg forbereder en tur til Nepal, hvor pashmina tørklæderne bliver lavet, og vil i den forbindelse lave noget fedt indhold og forsøge at komme ud over rampen med det.

Angående linkprofil er jeg klar over at det ikke er super godt, men hvis du ser på nogle af mine konkurenter på ordet tørklæder er deres egentlig ikke meget bedre, så jeg tror absolut på at det kan lade sig gøre at komme på side 1.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Brug af video i din markedsføring er både en rigtig lækker service på dine kunder, men virker også i SEO øjemed. Som alle ved rangerer video rigtig godt i Google så det er bare med at komme i gang med at lave en YouTube kanal eller lignende. 

Hvis du har brug for at komme igang med video marketing så er du meget velkommen til at kontakte mig. Som du kan se i min profil laver jeg animationsvideoer, men der er også mange andre måder at komme i gang med at lave video på som måske passer bedre til det produkt. 

Håber det lykkes for dig at komme op på side et i Google :)

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg ville bare sætte dem ud alt det der er gratis søg google free press meddelelse 

ellers ville jeg ville betale mig for det hvis ønsker det kommer mere ud, men jeg har endnu ikke prøvet hvem er bedst at betale for at komme ud, men jeg ville igen bruge google skriv der køb pressemeddelelse evt opret et indlæg herpå amino.dk med kun det spøgelsemål om dette emme 

nå ja ville ikke sige de andre er svage så nok let , jeg ville oveni starte også opret gratis blog blogger på diverse blog tjenester og skrive der gode artikler om sine produkter lav et par gode indlæg omkring dine gode produkter der, men sats selvfølgelige meste egen side men vær aktiv mange steder der med din passion 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)