Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en app-udvikler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen herinde på Amino.

Jeg er ny herinde, har lige oprettet denne konto da jeg står og mangler en app-udvikler, som jeg håber at kunne finde herinde.

Sagen er den, at jeg har en ide til en app (kan ikke gå så meget i dybden med den herinde), problemet er at jeg intet kendskab har til apps overhovedet. Derfor søger jeg en person som er skarp til netop dette. Personen skal meget gerne kunne kode og lave evt algoritmer, samt forbinde apps med evt mobilbank - med dette mener jeg at jeg søger en der kan f.eks. koble min app sammen med folk konto numre, så der kan udbetales penge til deres konto.

Dette projekt kan gå hen og blive rigtig stort, og derfor søger jeg ikke en der bare kan lave dette for mig, men være med i min ide og 50/50 partner. 

Håber at høre fra jer.

Vh 

Mads Madsen

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg forstår ikke projektet helt
Du skal nok have mange aftaler på plads med banker osv, hvis du skal kunne overføre penge til forbrugernes konto.
ellers har alle idag netbank og mobilepay, hvorfor skulle man bruge din app?

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 7
Fra  WebMuffin Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm samme idé og mangel på penge. Hvad mobile platform, hvor længe projektet. Du giver meget lidt 50/50% uden den viden og uden at have udvikleren Dev konto. 

Uden et budget der kan leje en god programmør. Efter min mening, kigge efter talentfulde mennesker i skolen.

Husk, siger ikke noget lest nogen ikke havde kopieret ideen. Beskyt kontrakt tavshedspligt!!!

Tilmeldt 29. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej kan godt forstå det virker lidt utydeligt, men det jeg mener er ikke en konkurrent til mobile pay eller mobil banker. Det jeg mener og søger, er en der kan forbinde app med udbetaling af penge til deres konto nr. Er det overhovedet muligt?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

themadsen:
Er det overhovedet muligt?

Ja, jeg mener NETS har en service hvor du kan lave overførsler. Men forvent at det kræver at du bliver godkendt til den slags transaktioner, hvilket sikkert kan være en tung process. Umiddelbart kunne jeg også forestille mig at der skal stilles nogle bankgarantier, men ved det ikke.

Det kan helt sikkert lade sig gøre at lave app'en, men det kræver nok en del kapital. Desuden kan jeg godt være i tvivl om, om de udviklere der har kompetencerne vil stille sig tilfredse bare med medejerskab. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bidrager du selv med?

Hvis du kun bidrager med ideen, er der næppe nogen der springer på. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)