Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Goddag, hjælp til opstart.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.
Jeg har for nyligt startet en lille virksomhed ved siden af mit studie.
Det jeg levere er en service som optimere hjemmesider
Herunder 
SEO
Korrektur
Tekst skrivning
Generelle ting som kan optimeres såsom
Billeder 
Oversættelser
Hastigheds tjek og mm.

Jeg har haft en ok del kunder igennem.
Problemet er at jeg har tilbudt at finde 5 steder som kan optimeres gratis, hvor efter de så kan købe den fulde ydelse.
Får kun positiv feedback, men det er begrænset hvad de køber

What to do?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag. Hvorfor giver du dem gratis de 5 steder, som kan optimeres? Hvis det er for at vise dit værd, kunne du måske bruge referencer til andre kunde og/eller lignende optimeringer? Herefter kan du nøjes med at finde stederne, men ikke afsløre dem. Blot fortælle om dem. Hvordan kan de optimeres, hvad vil det koste osv. Det er altid godt at give gratis vareprøver, blot man ikke forærer alle varerne væk. Og, som en fyr sagde til mig en gang, hvis noget er gratis er det fordi det ikke er noget værd :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie

Det er en fin idé at give noget gratis for at opbygge tillid og troværdighed. Det er en god måde at vise dit værd.

Du skriver at du er nystartet. Men det tager tid at opbygge en virksomhed og skabe omsætning. Især når folk ikke kender dig endnu. Du skal først opbygge et brand. Dvs finde en plads på markedet og skabe tillid.

På produktsiden har du valgt bl.a. korrektur, tekstforfatning og oversættelse. Generelt er det ikke noget virksomhederne er villige til at betale for (selvom de burde). De mener selv at de kan klare det.

SEO vil de til gengæld gerne betale for, men konkurrencen er hård. Derfor har du brug for at positionere dig før du kan forvente at kunderne vil købe hos dig.

Har du prøvet at kontakte eksisterende webbureauer? De ansætter gerne studerende på freelance basis eller et par timer om ugen. Det kunne være en god indgang til markedet for dig.

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)