Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du kompetencer indenfor EDI interface til forskellige webshop-platforme?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på en forretningsidé og søger en udvikler med en masse viden om forskellige webshop-platformes muligheder for at sende og modtage EDI-filer - specielt salgsordrer. Kender I personer eller virksomheder med disse kompetencer, vil jeg meget gerne høre om dem :-)

Michael

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Med Drupals e-commerce moduler har du mulighed for import/export af EDI feeds. Der findes et værktøj som du nok selv vil kunne sætte op til dit behov.

Der er sikkert andre shop platforme der har tilsvarende muligheder.

/Mads

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

brøndholt:

Hej Michael,

Med Drupals e-commerce moduler har du mulighed for import/export af EDI feeds. Der findes et værktøj som du nok selv vil kunne sætte op til dit behov.

Der er sikkert andre shop platforme der har tilsvarende muligheder.

/Mads

Jeg søgte selv lige hurtigt på moduler til Drupal og kunne kun finde et der integrerer til Ubercart D6 - Feeds importer modulet lader til aldrig at være blevet til noget!?

Til trådstarter:

Du vil sikkert kunne finde moduler/plugins til nogle shop systemer og de kan sikket både være gratis samt koste penge.. Alt efter din forretningside kunne det måske give mening at teame op med en udvikler og så selv udvikle de nødvendige moduler til de mest brugte systemer.. Det er f.eks. meget typisk at betalingsgateways selv udvikler, og gratis tilbyder moduler der kan integrere de forskellige shop systemer til deres betalingsgateway.. Det gør de selvfølgelig for at vinde kunder som så betaler for deres kerneydelse, nemlig et fast abonnement på betalingsgatewayen :)

Ovenstående giver selvfølgelig kun mening hvis det du påtænker at sælge er en underliggende service, evt. i abonnementsform :)

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Du bruger feeds modulet, som gennem brugerfladen kan konfigureres til at parse alle former for feeds, også EDI.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, har brugt feeds modulet mange gange men har nok overset at det også kan parse EDI :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input Mads og Rasmus! Tænker jeg nok vil teame op med en udvikler, som kan hjælpe med at udvikle "interfaces/moduler" til de forskellige platforme. Ved I hvor mange forskellige platforme der findes - altså bare ca. hvis man ønsker at kunne tilbyde en løsning til f.eks. 80% af webshops? Der er selvfølgelig nogle med selvudviklede og mindre udbredte platforme, men jeg har ingen idé om vi snakker 5, 30 eller 100 - det er ikke et af mine kompetenceområder, som I nok kan høre Smile

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)