Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris & Ros til iværksætter blog

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 89
Fra  www.webin.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet bloggen www.blog.webin.dk på baggrund af min virksomhed webin. 

Her smider vi artikler, guides mv ind så iværksættere hele tiden får nogle tips & tricks samt hjælp til deres startup, det jeg godt kunne tænke mig var at få nogle andre øjne på hvordan bloggen er i forhold til brugervenlighed, indhold mv. 

Er der nogle herinde der kunne tænke sig at bruge et par minutter på gennemgå den & give noget konstruktiv kritik? Det plejer i aminoer altid at være gode til!

Jeg er velvidende om at menuen "guides" stadigvæk er tom, da vi arbejder på højtryk for at udforme nogle brugbare guides! :) 

Al ris & ros er velkommen! 

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Søby Kommunikation Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Menupunktet Kontakt fører til jeres hovedsite, hvilket tog mig et par klik før jeg opdagede. Så er Back-knappen min ven ;-)

Brug en lokal kontakt-side, som eventuelt linker videre til den anden, hvis I meget gerne vil. Normalt ville jeg ikke anbefale, at links fra hovedmenuen peger på et andet site (med andet formål og andet design). Det er forvirrende for brugeren.

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 89
Fra  www.webin.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Først og fremmest tak for din tid, derudover tak for din tilbage melding! 

Vi arbejder allerede nu på at indføre en tilbage knap & dermed forsøge at gøre det lidt mere brugervenligt, du har ret det er forvirrende da vores design's ligner hinanden meget, derved også positivt at man kan genkende os :) 

Men det arbejder vi på! 

Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en rigtig fin side, med et fedt design. Kan ikke lige sætte en finger på noget dårligt omkring det

Mvh Danni

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

linket faebook går videre til at side der siger dette her og link id men her virker den fordi det er anden link det går videre til

jeg ville bruge wordpress social medier plug in mange fordele viser likes og mange ser en del pænere ud og ved plug in er også tit en del knap og likes knap meget mere smart 

ved SEO smart også med google plus og seo det er vigtigt som iværksættere så dette ville jeg også have på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 89
Fra  www.webin.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael 
Tusind tak for din tid, og dit svar! 

Det er noget vi tager med os i vores videre udvikling :) 

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny,

Det ser sku godt ud, og spændende. Lækkert arbejde.

Ved ikke om det bare er hos mig, men nogle af billederne til artiklerne tog lidt lang tid om at loade. (Har 90/90 Fiber)
Måske nogle af den er ret store?

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 89
Fra  www.webin.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper 

Tusind tak for din tilbage melding! 
Og tak for din tid. 

Billederne arbejder vi på at optimere, så de loader lidt hurtigere, men du har ret de er lidt store nogle af dem :)

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny,

Pæn og overskuelig blog. Nem at gå til.

Et par hurtige inputs:

Overvej en menulinie (fx til venstre) på Artikler-siden, så kan man hurtigere sortere på det emne man har lyst til at læse om (fx Markedsføring og komm.). Lige nu er det overskueligt, men efterhånden som i får flere artikler på, vil der skulle scrolles en del uden en menu.

Nyhedsbrev signup: måske en ide at ændre teksten lidt, så der står hvorfor jeg skal tilmelde mig. Hvad får jeg ud af det mere specifikt... Lidt ligesom jeg kan se at i gør på jeres hovedside.

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)