Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IGANG NU! Samarbejds/Partner til Branded virksomhed søges!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en Samarbejdspartner/Partner til min virksomhed. Webshop med salg af eget design og brand i fitnessbranchen, primært i udlandet..

Der er IKKE tale om et kedeligt billigt mærke, som falder ind i mængden, men et specifikt mærke og en stil som rammer en bestemt gruppe...

Jeg vælger dog af omdømme at holde navn og kort tæt til kroppen indtil jeg har kontakt med seriøse interesserede for dette...

Søger partner som selv vil investere og selv tage en del i hele projektet som allerede er kørende og kørt i stilling....

Velfungerende på både sociale medier, kontakt-mæssigt og i rivende udvikling....

Virksomheden har eksisteret siden 2014 og siden 2015 har jeg produceret eget BRAND inde for fitnesstøj, som er en stor succes i udlandet, hvor kunder og forhandlere allerede er kørt i stilling og sælger Brandet fra deres butikker... Firmaet er i mega VÆKST, men stoppes nu at tid og penge.

Men grundet den store og hurtigt vækst og interesse for mit brand, har jeg svært ved selv at følge med da jeg sidder på alle poster pånær Revisions posten! Hvilket resultere i, at jeg falder på det økonomiske da jeg pt. har haft personlige udfordringer og en fejl produktion 2 gange...

Dvs status er: KUNDERNE er der og vil have det, men jeg skal først igang med at producere igen, har kontakt til en NY producent, men jeg er flad på energi og mangler motivationen og sparringen...

Jeg designer selv, er uddannet MMD og laver selv alt grafisk/billeder/Markedsførring mv... Har altså skabt alt dette SELV....

Men tiden for at dele med nogen er kommet... Og du får serveret et sølvfad fyldt med muligheder... 

Derudover har jeg et KÆMPE netværk som KUN giver salg og forhandler kontakter i udlandet. MEN, jeg mangler energien og sparringen med en kompetent person... Søger ikke en som ikke "FØLER" for mit projekt, men søger en som vil sætte sig ind i branchen og gi den gas sammen med mig og tage med på messer/events samt besøge forhandlerne rundt om i verden...

Der sælges pt. fra webshop inkl. forhandlere og der tages til store events i udlandet og også en smule i danmark..

Min idé er at jeg gerne vil koncentrere mig udelukkende om Design og sørge for at få det helt rigtige hjem, have kontakt til producent og forhandlerne og også en finger på de sociale medier, i samarbejde med en partner som mestre en webshop, samt ønsker at påtage sige andre poster OG investere i endnu flere og større produktioner (Design og ideer er klar) - Kunderne venter også..... Så alt er klart!

Jeg starter fuldtidsarbejde i Maj grundet en fejlproduktion hvilket økonomisk har haft store konsekvenser, så dette er lidt en redningsplan, netop for at gribe den store interesse og efterspørgsel der er lige nu, ellers vælger jeg at skrue ned for tempoet, hvilket jo er ærgeligt når det lige nu kan eksplodere, som det før har gjort... 

Virksomheden har siden start i april 2014 og til d.d omsat for 6 cifret beløb og nærmer sig 7 cifret, hvis der omstruktureres nu og tilføres ny energi og kapital.... Pt. er det enkeltmands, men ønsker Aps... Denne omsætning i denne branche er virkelig sjældent set, hvilket jo netop fortæller om min passion gejst og energi for dette, samt hårde arbejde... Hvor jeg nu ønsker hjælp til at fortsætte i samme tempo..... 

Der er altså tale om et Brand som allerede er kendt på Navnet, forhandlere og kunder er der, endnu flere forhandlere står klar (Internationalt) Men tempoet er skruet ned... Grundet forhandlinger til ny produktion...

SÅ er du frisk på at komme sidelæns ind i et firma der faktisk kører upåklageligt på salgsområdet, investere/sparre/købe % dele, eller finde en perfekt løsning på samarbejde? Så skriv til mig.... 

Skriv lidt om dig selv og din baggrund, hvad du selv ønsker/kan at tage del i både kompetancemæssigt og økonomisk. 

Du vil som det første nok spørge ind til Firmaets navn mv... Men først når jeg fornemmer faktisk interesse og kan se kompetancen vil jeg løfte sløret for dette... Håber på forståelse for dette.... 

Mvh. T

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville måske være smart at nævne hvor i landet du befinder dig!

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ville det være smart ? :) Eller mener du det ville være RART? Hvis man skulle mødes eller.... 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige svaret :) 

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Hvormeget kapital snakker vi om

Mvh
S.A

Tilmeldt 18. May 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej T :)

Jeg har skrevet en pm til dig


Side 1 ud af 1 (7 indlæg)