Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmejob ved siden af min hobby?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lintrup
Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Jeg er ny her på Amino, og håber I vil tage godt imod mig.

En af de største ønsker her i mit liv, er at kunne leve af at tegne. Jeg har endnu ikke fundet frem til hvordan (skriv endelig hvis I har nogle job idéer hvor tegning indegår), men pt. tegner jeg lidt på fritids basis. Jeg er at finde på www.facebook.com/nilleskreaverden og på www.nilleskreaverden.dk.

Mit spørgsmål er så, har I en god idé til et supplerende job. Gerne et jeg kan arbejde med hjemmefra, og sådan lidt til og fra, så jeg også kan bruge tid på mit tegnen. Jeg er kreativ og kan samme tid også godt lide at sidde ved en computer. Jeg har en smule erfaring indenfor HTML. Jeg har os kigget lidt på oversætter, men tror dog ikke jeg er god nok til sprog for at fuldføre det. 

Nå men, fyr endelig løs Big Smile

Vh. Pernille 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille, 

Har du overvejet at sælge nogle af dine tegninger på f.eks. Etsy? Det kunne måske supplere dine indtægter lidt. Ellers kan du tilbyde diverse tegninger (custom kunst, logo, portræt osv.) igennem Fiverr

Håber det kan give dig lidt inspiration.

Mvh.

Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille!

Jeg har lige kigget din hjemmeside igennem. Hold da fast hvor er du dygtig til at tegne! Hvis jeg var dig, ville jeg satse på at få skabt noget omsætning på din hjemmeside. Du skriver at du drømmer om at komme til at leve af at tegne. Så er det da bare med at give den fuld gas med netop det :D

Jeg har ikke en dyt forstand på branchen, men hvis jeg skal komme med tre hurtige indspark, så ville det være:

1. Få lavet en "rigtig" webshop. (Pssst, nille.dk er ledigt, og det er faktisk ret cool navn til at lave et "brand" med. Skynd dig at køb det!)

2. Få lagt farver på tegningerne. Mange af dem, især dyretegningerne, vil spille rigtig godt på et børneværelse, hvis de fik lagt noget farve på. Børnefamilier kunne sagtens være en ret interessant målgruppe for dine tegninger!

3. Sæt prisen op! Tilbyd kunderne at du sender tegningerne ud, evt. i ramme, og skru så prisen op til 199,- eller måske endda 299,- Det lyder måske tosset, men jeg tror du gør flere interesseret ved at sætte prisen op. En tegning til 35 kr. virker desværre lidt "amatøragtig", og det er jo ret synd, når du rent faktisk er super god til at tegne!

Jeg håber du kan bruge det til noget. Om ikke andet, så kan det måske sætte nogle tanker i gang hos dig :)

Held og lykke med det :)

Mvh Thomas, WordWax.com

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en omvej. Først arbejde hjemmefra og så leve af at tegne. Dit spørgsmål burde være: Hvordan kan jeg tjene flere penge på at tegne?

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i at du skal hæve priserne, det vil få det hele til at fremstå mere professionelt. Det samme med "nille.dk", det du har nu synes jeg lyder lidt for hobby-agtigt.
Og så ville jeg fjerne tegningen af bambi, pas meget på med ikke at krænke andres ophavsret, jeg er også sikker på at du kan finde på noget meget bedre selv :)

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har i hvert fald en meget interessant stil, jeg tror du ville kunne gøre det godt som børnebogsillustrator.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)