Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en leverandør tilbagekalde ens tilladelse til at bruge hans produktbilleder i min webshop?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja en tilladelse kan godt trækkes tilbage, men det lyder som om, at der er en problemstilling i sagen, som modparten glemmer at fortælle. 

For da distributøren er distributør, formoder jeg, at disse billeder er taget af mærket selv. Dermed har distributøren ingen rettigheder over billederne, hvilket praktisk talt vil sige, at det er mærket, som skal stævne dig, såfremt de skal gøre krav på noget.

Hvis jeg var dig, så ville jeg fjerne varerne, og sende mærket en mail, hvori du fortæller om dine tidligere indkøb og forhold til den tidligere distributør, samt gør opmærksom på den nye distributørs opførsel. Jeg er sikker på, at mærket ikke vil lægge navn til det, og at de jævnfør dine tidligere køb, vil give dig ret til at bruge deres billeder igen...

Jeg skal gerne kigge yderligere på sagen, hvis du mangler hjælp. Du kan kontakte mig via http://not-allowed.dk 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et polsk firma, og de har givet ham fuldmagt til at gøre alt det nødvendige med hensyn til billeder, logo, produktnavn mm.

Nu har han skrevet til mig, at jeg er velkommen til at fotografere varerne og lægge dem op på min side, jeg må bare ikke referere til varens navn, da jeg så krænker markedsføringsloven!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lena S:

Det er et polsk firma, og de har givet ham fuldmagt til at gøre alt det nødvendige med hensyn til billeder, logo, produktnavn mm.

Nu har han skrevet til mig, at jeg er velkommen til at fotografere varerne og lægge dem op på min side, jeg må bare ikke referere til varens navn, da jeg så krænker markedsføringsloven!

Okay så bør du nok fjerne alle billederne, således du ikke får problemer

Den sidste del kan du ignorere, da han ikke kan bestemme det. Det vil være direkte imod EUs lov om varernes frie bevægelighed indenfor EU. Så du kan roligt og trygt bruge varernes navn, referencer, stregkoder osv. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar :)

Jeg har fjernet det hele og lægger det op igen med nye billeder.

Jeg har skrevet til dig via din webside. Den henvendelse kan du bare se bort fra, nu hvor jeg har fået det hele på det rene.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lena S:

Tak for svar :)

Jeg har fjernet det hele og lægger det op igen med nye billeder.

Jeg har skrevet til dig via din webside. Den henvendelse kan du bare se bort fra, nu hvor jeg har fået det hele på det rene.

Super, jeg har besvaret din mail også :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)