Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er man låst fast til Dinero?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et MUST-HAVE at man kan eksportere al data i tilfælde af man ønsker at skifte til et andre regnskabssystem.
Det er tåbeligt at investere i et system hvor man bliver leverandør afhængig.

Rygtet siger man ikke kan eksportere fakturaer og kontakter fra Dinero!

Jeg ved ikke om man kan få adgang til disse data via API'et.

Hva' siger I?.....er der noget jeg har overset?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan som med alle andre - eksportere hele bogføringen - posteringer osv. Det er ikke mange du kan eksportere fakturaer og kontakter fra - da disse ofte er ret forskelligt opbygget

Jeg vil også advare mod at tro, at eksport af bogføringen og posteringer - uanset program, kan ske fuldautomatisk, da ingen programmer har samme konto plan, så det kræver, at nogen laver en særlig overførsel hvor der er taget hensyn til at det som er EN konti ET program er en anden i et andet program - at det som er TO konti et et program kan være EN eller TRE konti i et andet program, at konti man selv opretter halt manuelt håndteres

Sandheden er, at ingen programmer i sig selv er egnede til at blive eksporteret til et helt andet program. Det er derfor, man generelt overfører mellem programmer ved nyt regnskabsår, og så har man gamle bogføring i det gamle - og lægger åbningsbalance ind i det nye - og kører der fra

Sådan er det helt generelt ved at flytte fra alle programmer desværre. Andre må byde ind med om der er programmer hvor alt, fakturaer og kontakter og alt - bare kan eksporteres til et andet program - jeg forventer det ikke

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

...det er underforstået at data skal konverteres.
Men jeg vil stadig fastholde det er et must at man har fuld adgang til data, i særdeleshed kontakter(debitorer og kreditorer), da man netop ikke bare kan indtaste en start saldo ved årsskift, som du selv nævner.


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

MrBW:
i særdeleshed kontakter(debitorer og kreditorer), da man netop ikke bare kan indtaste en start saldo ved årsskift, som du selv nævner.
enig et must hvis man skal kunne skifte let. Kan se andet steds at du har løst det med andet valg, og det er sikkert fint - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Kan se andet steds at du har løst det med andet valg, og det er sikkert fint - 

Jamen, kære ts, så kunne du måske skrive det her?

Jeg kan evt. hjælpe dig. Send en mail.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)