Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nybegynder i SEO

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Anders:
kan du bruge "nofollow" på dine henvisninger til f.eks. handelsbetingelser, kontakt os-side o.lign.. Folk skal helst se dine produktsider først når de søger på Google.

Beklager. Men det er et dårligt råd.

Du skal da selvfølgelig ikke sætte nofollow på interne links. For med nofollow fortæller du søgemaskinerne, at du ikke har tillid til destinationen, altså en side på dit eget site.

Intern linkbuilding skal altså gøre med noget mere omtanke.

Er der endelig en side, du af en eller anden grund ikke ønsker indekseret af søgemaskinerne, kan denne side påhæftes rel="noindex,follow"

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Hej igen,

Her er linket www.sexkanin.dk

Nu skriver de relevant indhold, er det på min hjemmeside? Hvad menes med det?

Men med links fra andre steder? Hvad plejer man at gøre der?

Og hvad med blog?

/Morten

indhold siden det er står mere end et par linjer om produkterne på siden   

bloggen den ville jeg jeg et par gange om ugen skrive om de forskellige produkter hvordan på virker en skriv en anmeldelse af gerne de fleste herre produkter hvad er godt og dårligt dem og hvad er din erfaring hvad hvorfor bruge dem 

mænd kan du starte med du er jo mand og emmet er jo seksuelt men du jo se produkter du har siden  , men kan da godt læse siden du ikke ved hvad penis ring gør ved en mand og diverse andre produkter prøv de forskellige og der forskel på produkter nogle er dårligere end andre og der er jo også størrelse og er mindre eller større hvordan sådan et produkt virker så en vejledning savner jeg på siden og det vil skaffe indhold på siden 

du kan jo også købe lidt til din kone eller kæreste og måske vil hun skriver sine erfaringer om dem på bloggen  men det er jo altså om du har en kæreste eller er gift 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)