Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give feedback på mit website?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lanceret en ny version af mit website.

Har du lyst til at give din feedback?

Både på hjemmeside, design, hastighed, koncept mv...

Hvis du har forstand på Google Pagespeed Insights, vil jeg gerne høre om den lave score har nogen særlig stor betydning - Når websitet ellers virker hurtigt nok.

(Jeg har problemer med at få billederne optimeret)

Her: www.konkurrencer-nonstop.dk

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Din hjemmeside er til den langsomme side, og jeg tror det skyldes loade tiden på de scripts du bruger og billederne. Du har en del billeder på forsiden, og som PageSpeed fortæller dig (https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=www.konkurrencer-nonstop.dk&tab=desktop) så skal du tage action på nogle røde punkter. For at svare på dit PageSpeed spørgsmål, så ja, du skal tage det seriøst.

Synes ikke designet gavner din side specielt godt. Der sker for meget, synes jeg. Der er for mange roterende og blinkende ting. Derudover synes jeg ikke, du skal tillade din video at auto-starte, men i stedet vise den fra man loader siden, så det er det første man ser. Så kan folk selv vælge at afspille den. Video er altid godt, hvis den giver mening for kunderne.

Håber du kan bruge det til noget :)

// Sebastian

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror hellere jeg må finde et andet sted til min video ;)

Men jeg aner virkeligt ikke hvad jeg skal stille op med det Pagespeed fortæller mig. Jeg har optimeret billederne vha. ewww og Kraken.. Så ved ikke lige hvori fejlen ligger - Måske mit theme..

- Den er hurtig ifølge andre tools som tools.pingdom.com

Hvad er det for roterende og blinkende ting du nævner?? Konkurrencerne er forholdsvist statiske og kommer frem når man scroller..

Og så er tanken at de skal stå dynamisk så man netop skal undersøge indholdet...

Jeg har fjernet videoen indtil videre.. Hvad synes du nu?

Tak for respons :)

Med venlig hilsen

Mark källstrøm

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

PageSpeed: De giver dig nogle beskrivelser på, hvordan du gør de forskellige ting. Hvis du gør de ting, er jeg sikker på du kan få noget fornuftigt ud af din side. I hvert fald hvad angår PageSpeed's mening om din hjemmeside.

Roterende og blinker: Det er netop det du nævner. Det kan også være, at jeg bare ikke er fan af den nye tendens med, at tingene skal "komme frem" når man scroller. Jeg synes, det forvirrer mere end det gavner. Den dynamiske opstilling, synes jeg ikke gavner konkurrencer man skal læse. Det gavner billedefremvisning, som den "dynamiske opstilling" oprindeligt var skabt for - blandt andet af Pinterest og Wookmark. Min holdning er bare, at den dynamiske opstilling er til billeder - og ikke andet :-)

Det er bedre uden video'en, men jeg synes stadig du skal have video'en et eller andet sted, da den forklare fint og giver de besøgende en menneskelig velkomst.

Håber det giver mening.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Sebastian.

Jeg har ikke hørt noget dårligt fra brugerne ang. opsætningen og den måde tingene springer frem :) Jeg tror på at brugerne bliver lidt længere på hjemmesiden, når de skal undersøge lidt mere.

Jeg finder et bedre egnet sted til videoen :)

Hvad PageSpeed angår, så har jeg desværre ikke den tekniske snilde til at finde frem til problemet. Jeg har optimeret samtlige billeder vha. Kraken eller Ewww, så ved ikke lige hvad jeg så skal gøre...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg godt klar over at vi er konkurrenter og vi begge har en hjemmeside med konkurrencer. :) jeg vil dog gerne hjælpe lidt.

Du er gruelig gal på den hvis du tror at pingdom viser en hurtig tid. http://tools.pingdom.com/fpt/#!/SvYg/http://www.konkurrencer-nonstop.dk

Den langsomme hastighed skyldes de 117 Requests på din forside. Det er simpelthen alt for mange. Desuden er alle dine billeder ikke særlig godt optimeret.

Som eksempel tog jeg billedet fra lego konkurrencen. Den fylder 316 kb. Det tog mig ca 3 sekunder at få den ned på 50kb uden at miste synlig kvalitet. Det er altså en del når man tager alle billederne på hjemmesiden.

Du har på nuværende tidspunk 2 pladsen på google på ordet Konkurrencer. Du har dog lavet flere forskellige små upser som gør at dine kunder kan smutte fra dig.

1. Man skal virkelig scrolle nedfor at se de første konkurrencer. Det du skal tænke på at dine besøgende kommer for at deltage i konkurrencer, dvs at det er det første de skal kunne se på dine hjemmeside, og det kan de ikke nu. Det er en irritations moment for dem.

2. Din største konkurrent som er en plads over dig har for nyligt skiftet til wordpress og har faktisk gjort det ret godt med overgangen. Det ser ud til at du efter kort tid er hoppet over til fuldstændig samme theme, desværre så eksekverer du ikke på samme måde og kvaliteten er faldet i forhold til din gamle hjemmeside. Du som alle andre skal jo skille sig ud, det nytter ikke noget at du bruge samme theme og næsten samme opbygning. Men det er i sidste ende helt op til dig.

Hav en god dag.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Tak for svar :)

Jeg ser os ikke længere som konkurrenter, da vi leverer hver sin type indhold.

Anbefaler du at jeg helt fjerner slideren og simpelthen starter med indholdet i stedet?

Det er korrekt at konkurrencer.dk har samme theme, men jeg synes da heller ikke de har gjort det særligt godt - Og jeg synes ikke at mit indhold ligner deres på nogen måde :)

Men tak for feedback. Jeg må se om jeg kan gøre noget ved de billeder. De optimizing plugins jeg har forsøgt mig med har ikke hjulpet indtil videre, så problemet må ligge et andet sted..

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Måske du kunne smide en kort forklaring af konceptet øverst på din forside. Det er i hvert fald ikke 100% klart hvad du tilbyder før jeg har kigget lidt rundt. Hvis du samler info om alle mulige konkurrencer på nettet og videreformidler dem uden at man binder sig til noget hos dig, så er det vel meget fint at gøre helt tydeligt. Jeg kan i hvert fald komme til at tænke - hvor står det med småt hvor jeg binder mig til noget..

Hvis jeg trykker ind på en konkurrence står der under beskrivelsen og Deltag knappen, noget med besked om nye konkurrencer, men det er svært at læse. Billedet er alt for stort.

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Og mange tak for svar :)

Har du set min seneste opdatering? 

Jeg skriver øverst: Nye konkurrencer HVER DAG - Ingen opringninger/spam

Har du andre ideer til hvad der kunne stå for at gøre det mere tydeligt?

Er det "Optin" formularen som fremstår alt for stor? Hvilken enhed benytter du - For jeg kan ikke se der er noget galt med den?

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu giver det meget mere mening for mig med nyeste opdatering :-)

Mht det sidste. Se mit screendump nederst

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)