Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode projektværktøjer, med git, tasks system, time tracking, auto deployment?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Howdy

Som overskriften siger søger jeg et web baseret projektværktøj der som minimum har X antal git reps og for hver af dem: tasks/milestones, timetracking, auoto deployment metoder, og at der kan inviteres brugere ind på et enkelt rep/projekt. 

Jeg har tidligere brugt springloops som pt. har de features, men tænker om der er andre/bedre. 

Så hvis nogen har en god anbefaling hører jeg det gerne. Tager en evighed at signe up og teste de forskellige udbydere der er. 

På forhånd tak

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Bitbucket udviklet af Attlasian til mine projekter.

Bitbucket kan så vidt jeg ved interface med Jira, et projekt management værktøj også udviklet af Attlasian. 

Jeg bruger også Jira, dog sammen med SVN, til at holde styr på et Agilt SCRUM projekt jeg p.t. har været en del af i mange år. Jira kan anbefales som SW projekt management værktøj, uden tvivl. 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg signede up hos dem for nogle dage siden, downloadede så deres klient, "sourcetree", men, får en fejl med at mit brugernavn ikke er korrekt. Jeg prøvede at ændre det til email, det hjalp heller ikke, da sagde den - du skal bruge brugernavn ikke email. Og brugernavnet ER korrekt. Jeg søgte lidt i deres hjælp uden det gav meget resultat så endte med at droppe det. 

Jeg er nu også rimelig tilfreds med springloops selvom jeg synes 35$ per måned for de features jeg ønsker er lige hampert nok. Kan være jeg bare er for nærig. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)