Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange kopper kaffe køber en københavner i Sydhavn?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har igennem længere tid gået med tanker om at starte et projektrum/udstillingssted i København med fokus på kultur (kort sagt).

Da jeg ikke regner med at tjene penge på kulturen (bortset fra evt. støtte) er min idé, at køre en café samme sted. Jeg er pt. ved at undersøge lejemål i København og da stedet bl.a. vil huse udstillinger kræves en vis mængde plads... Derfor er jeg nok tvunget ud i Sydhavnen, Nordvest, på Amager eller lignende. Derfor er mit spørgsmål: Er der overhovedet marked for en café her? Ved I, om man kan finde statistikker over caféer og forbrug knyttet til bestemte områder i København (helst gratis eller billigt)? Har I selv erfaringer eller råd?

De bedste hilsner,

Kristian Meyer

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der
Jeg vil gerne kald mig Sydhavnener !!!!! Rettet sagt Sjælør bor og med hensyn til kaffe - vi er mere til øl end kaffe men hvis en Dame byder mig en kop kaffe siger jeg ikke nej :)
Spøg til side- Ricco ligger i den dyrt end af sydhavn- på Mozart s plads er der en Cafe og Rosenhaven har en cafeteria også.og hvis du har tid må du gerne besøge Bibliotek Karens Minde som os har er en fremragende Cafe.
Der mangler en kaffe vogn med kaffe til 10/20 kr. Hvis det passer med fin koncept

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)