Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med Feedback på min webshop tak tak tak wauwkids.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Fra  Wauwkids Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for jeres hjælp/erfaring til min webshop.

Vi har forholdsvis mange der er inde på siden, og ikke rigtig kommer længere. Jeg har prøvet med mærker men har uden lyv ikke solgt et eneste mærke andet end vores eget.

Skal der flere produkter op?

Forsiden har jeg svært ved hvad jeg skal gøre ved den gerne ideer?

Bare kom med jeres holdning og ideer så jeg kan få rettet det.

www.wauwkids.dk 

Tak :-)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hurtige fra hoften.

1) Designet er meget oldschool og du vil helt sikkert miste kunder på at det ikke er responsivt (tilpasser sig til mobile enheder)

2) Det er voldsomt irriterende og uhensigtsmæssigt at den store header i toppen er statisk og fylder halvdelen af ens browser når man scroller ned af

3) Siden lader til at være drevet med AJAX og virker slet ikke hvis man disabler javascript.. Dette kan være katastrofalt for din SEO

- Hvis muligt vil jeg meget kraftigt opfordre dig til at benytte et andet og mere modere tema!

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Rasmus' punkt 1 og 2. Man mister meget skærmplads med den store header.

Dine 4 links nederst: man kan kun trykke på selve pilen og ikke teksten. Måske nogle giver op på det.

Hvordan kommer jeg tilbage til forsiden? Man skal gerne kunne trykke på eksempelvis logoet.

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne med fordel skrive nogle mere informative produkttekster. Både af hensyn til dine kunder men også søgemaskinerne.

Prøv at give dine call to actions en farve som skiller sig ud fra dit farvetema. Det bliver meget beige det hele.

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lige et par hurtige turn-offs for mig:

1. I blander jer i hvordan jeg skal bruge min mus ved at disable højreklik.

2. Når i vælger at benytte et system hvor betalingen foregår gennem en helt tredje URL, sætter det for mig et stort spørgsmålstegn om hvor seriøs egentlig butikken er.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 6. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Fat Kid Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg giver de første to svar fuldstænding ret.

Det ser ud til, at du bruger Wix.com til din webshop, og jeg at de har nogle gode responsive designs at vælge i mellem (selvom, at jeg selvfølgelig anbefaler at man vælger et ordentlig webshop system, som Magento, PrestaShop eller lignende).

Generelt meget slut 90'er design :-)

Men acceptabelt som version 1 ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg sidder ikke med verdens hurtigste internet forbondelsen det går langt mere tid end gennemsnit sidder jeg besøger komme ind på det må være alle de koder på siden der er utrolige mange når man klikker på vis kildetekst koden 

alle sider kommer nogle ting der skriver sorry dette kan ikke vises  det er nok fordi jeg ikke har den hurtigste internet forbindelsen og der skal hentes mange koder på siden , et nyere temaer der opdater til vil jeg klart anbefale jo hurtigere siden kommer frem jo flere kan se siden også når man sider med en bærbar computer måske i toget hvor forbindelsen ikke er bedste altid og det betyder også noget i søgeoptimering at siden er hurtigt at komme ind på 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wauwkids.

Her er min synsvinkel på din shop.

Den kører meget langsom.

Designet er ret gammelt.

Jeg er irriteret over at billederne skifter, når jeg kører musen hen over dem. MEGET!

Billederne er ikke alle gode. Nogle varer har eks. forskellige farver rød på billederne, så man kommer i tvivl om, hvilken farve man modtager.

Jeg forstår ikke jeres logo. Skal det være et barn, som sidder ned? Så ville jeg nok vælge en anden farve, netop til barnet.

Paypal signallerer for mig, hobbyforretning. Ingen steder ser man et dankort logo eller mastercard. Kortbetaling står med engelsk "Creditcard"

Ved email, står der "Vi værdsætter dine personlige oplysninger" Det kan måske misforståes, eller bør ikke være der.

Syntes der er lidt langt fra vare til betaling.

Nu ved jeg ikke hvor mange besøgende I har pr. måned. Men det er meget normalt at en normal shop, kører med ca. 2% i konvertering, og jeres må nok være ret langt nede, grundet alle de ting på siden.

Håber du kunne bruge lidt af det jeg kom med ;-)

Dbh
Michael Haahr

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Siden er meget langsom, som de andre også skriver. 

Designet kunne godt opdateres.

Du skriver at du har mange besøgende, kan du se hvor dine besøgende kommer fra, og hvor de hopper af igen?
Har du fjernet besøg fra russiske spam robotter og andre non-real besøgende fra dine tal?

Hvis jeg trykker på "kontakt"-linket ender jeg på denne lækre side? ( http://www.wauwkids.dk/#!kontakt/cfvg ) og kan ikke komme tilbage til siden igen.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)