Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartnere til industrielt koncept

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Mathiasen IOT Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Goddag. Jeg har igennem nogen tid udviklet på et koncept indenfor industriel automation. Markederne er mere udenfor landets grænser end indenfor. Der er dog et godt potentiale i hjemmemarkedet. 

Jeg kan selv varetage det meste af leveringen, men forretningsudviklingen, salg, marketing, udvikling af leverance partnere, regnskab og finans osv er uoverkommeligt, så jeg leder efter jer der lige passer ind i helheden. Hvem og hvor mange ved jeg ikke endnu.

Forhåbentligt er I nogle kapaciteter i jeres egen ret, som vil kunne bidrage med værdi fra starten. Jeg bor selv i Horsens, men jeg forventer ikke, at du er fra området. Vi skulle gerne være fra hele kongeriget. Det vigtigste er, at når du er med så er du 200% engageret og en positiv medspiller. 

Virksomhedsformen er efter OpenBusiness konceptet, vil vil altså sammen indgå i en superdynamisk virksomhed som er drevet af de aktive ledere. Der er endnu ikke oprettet en virksomhed og heller ikke fundet et navn. Det ville jeg vente med til vi har sat holdet. Når først holdet er sat kommer det til at gå stærkt. 

Det er IKKE en hurtig fidus eller en magelig "hjemmefra" virksomhed. Det er en reel virksomhed, der har et godt potentiale for ejergruppen.  

Der er ikke noget krav til økonomisk engagement ud over, at man selv varetager sine værktøjer som pc, telefon, bil hvis nødvendig, programmer og så videre.

Jeg er PLC programmør og har et par årtiers erfaring med området. Jeg arbejder med området til dagligt. Jeg har været selvstændig i mange år sideløbende med mine øvrige erhverv. Jeg er den type der trives bedst med gang i den og jeg har altid være god til at få mine ideer omsat til værdi. 

Synes du det kunne være interessant at vide mere så send mig en e-mail igennem Amino og skriv lidt om dig selv. I løbet af nogen tid skulle vi gerne være nok til vi kan holde et udvælgelsesmøde, hvor vi sætter holdet. 

Vi skulle gerne ende med at være en gruppe med én der er ansvarlig for markedsudvikling, flere for salg i markeder, én for finans, én for produkt og leverandører, jeg varetager projektleverance. Bliver vi ca 10 i ledergruppen vil det passe fint. 

Hvem er dette for:

Dig der gerne vil være med til at skabe sammen
Dig der har drive
Dig der er teamplayer
Dig der tror på dig selv
Dig der vil gøre en indsats nu for at høste sernere
Dig der er supernetværker
Du er problemløser

Du har styr på hjemmekontoret

Hvem er dette ikke for:

Arbejdsløse der tror det kan være et job
Folk der ikke er afklaret med at være iværksætter/selvstændig eller teamplayer
Folk der tror dette er en "bliv rig" fidus. 
Ubemidlede

Min profil: http://www.amino.dk/members/lpmwfx

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)