Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed, som søger svar!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Jeg overvejer stærkt at starte denne nye virksomhed, hvor jeg vil sælge tøj som jeg selv har designet. Det jeg så søger hjælp til hvordan jeg kan finde en leverandør som er i stand til at kunne producere dette tøj til mig, som jeg selv har designet. Hvis der er nogle der har nogle råd til hvor jeg kan finde sådanne en leverandør, ville jeg sætte stor pris på, hvis i lige ville linke til siden. Søger primært leverandøre fra England, Frankrig og selvfølgelig Danmark, men hvis i har nogle leverandøre fra andre lande, så vil jeg selvfølgelig også kikke på dem!

Tak på forhånd! :)

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josef,

Prøv at søge på alibaba.com eller europages.dk. Specielt Europages er nok der hvor du har størst held med at finde en egnet leverandør.

Ellers prøv at søge på amino. Der er mange tråde med netop folk der søger tøjproducenter.

Held og lykke

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Tilmeldt 26. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Menford, takker mange gange svaret, har nemlig ikke erfaring i at finde leverandøre. Så vil klart kikke nærmere på dette! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)