Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dumt med søgeord der ikke står på min side?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg laver lidt AdWords for, men jeg er lidt i tvivl om, om det er smart at benytte søgeord, som der slet ikke står på min side? De har ikke mange klik og har en lav kvalitetsscore, selvom det er relevant. Er det noget, jeg bør fjerne eller hvordan?

Og generelt er det så dumt at have søgeord, som der ikke får mange klik? Altså, trækker de de andre ned eller noget? For overvejer lidt at rydde op i min konto, så det kun er helt relevante søgeord, der står der.

Håber I kan hjælpe mig.

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke dumt, at have søgeord med få klik, hvis bare det er de RIGTIGE klik! Altså jeg går ud fra, du gerne vil trafikken inden på din hjemmeside og opnå køb/kontakt? 

Nu ved jeg ikke hvilken side det drejer sig om, men hvis du mener, at det er de søgeord, der skal til for at fange din målgruppe og du ikke rigtig får noget ud af det, så kan du kan gøre følgende: 

1. Er din annoncetekst inspirerende nok? 

2. Er din hjemmeside "designet", "appetitvækkende" eller andet, som gør at din konverteringsrate måske er lav? 

Jeg vil nok anbefale dig, at få et professionelt firma til at kigge på det, hvis du er i tvivl om Adwords. Det kan i værste fald være dyre lærepenge, at skulle af med, hvis du prøver lidt her og lidt der.  

Håber det satte tanker igang/gav svar på dit spørgsmål. 

/Anita 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør starte med at sætte mål op i Google Analytics, så du kan hvad der konverterer til kunder.

Der kan være søgeord / annoncer, der giver mange besøgende og dermed koster, men som slet ikke konverterer.

Omvendt kan der være andre ord og/eller annoncer som har en høj konverteringsprocent, selv om der kun er få klik / besøg.

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)