Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er partner-ads troværdig?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra klemensker
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med at du har mistet mange penge hos partner-ads?

Sådan som jeg har forstået konceptet, får man x-antalt kroner og øre per. klick, på den annonce eller reklame jeg har valgt at "dele/markedsføre", og lidt ekstra penge, hvis der bliver købt produkter igennem den annonce/reklame jeg har valgt. Selvfølgelig i overensstemmelse med de satser, der er angivet ved de forskellige anonncer.

- hvordan ender man med at bruge penge via partner-ads? er der noget jeg har overset og ikke har læst grundigt nok?     

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg ikke tager fejl så mener han nok at han har optjent penge hos partner ads og så har de ikke udbetalt dem. Det gør de dog kun hvis man laver nogle fusk.

Jeg bruger selv partner ads og har aldrig haft problemer med dem. Man kan altid tage fat i dem hvis man har spørgsmål.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rosenborg:
Hvis jeg ikke tager fejl så mener han nok at han har optjent penge hos partner ads og så har de ikke udbetalt dem. Det gør de dog kun hvis man laver nogle fusk.

Præcis. Overhold reglerne, så er alle glade.

Det er efter min mening kun positivt, at Partner-ads holder øje med fuskere. Annoncørerne skal jo også gerne have noget for deres penge.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up til Partner-ads herfra også :)

Fra klemensker
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, har i nogle ide om hvor lang tid der går før man kan se de kroner og øre der er sparet op?

- jeg forsøgte mig med en annonce på facebook jeg havde delt og jeg ved at der har været nogle stykker der har været inde og kigge på det. men på min "bruger" i partner-ads.dk står der stadig at jeg har 0 kr. optjent.

jeg fandt en HTML-kode jeg blev godkendt til at bruge på facebook og kopierede den ind i går. men jeg kan ikke se at der skulle være optjent noget.

Mvh. Bornholmeren

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Statager:

Okay, har i nogle ide om hvor lang tid der går før man kan se de kroner og øre der er sparet op?

- jeg forsøgte mig med en annonce på facebook jeg havde delt og jeg ved at der har været nogle stykker der har været inde og kigge på det. men på min "bruger" i partner-ads.dk står der stadig at jeg har 0 kr. optjent.

jeg fandt en HTML-kode jeg blev godkendt til at bruge på facebook og kopierede den ind i går. men jeg kan ikke se at der skulle være optjent noget.

Mvh. Bornholmeren

Mener ikke man som standart kan få lov til, at bruge partner ads på facebook.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Statager:

- jeg forsøgte mig med en annonce på facebook jeg havde delt og jeg ved at der har været nogle stykker der har været inde og kigge på det. men på min "bruger" i partner-ads.dk står der stadig at jeg har 0 kr. optjent.

jeg fandt en HTML-kode jeg blev godkendt til at bruge på facebook og kopierede den ind i går. men jeg kan ikke se at der skulle være optjent noget.

Er du sikker på at du får penge pr. klik på den kampagne du kører? Oftest får du kun procenter af de salg der sker.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Statager:
Okay, har i nogle ide om hvor lang tid der går før man kan se de kroner og øre der er sparet op?

Det kan du se med det samme.

Det er dog vigtigt at huske, at der skal en god sjat arbejde til, for at man kan tjene penge på affiliate reklamer. Det er absolut ikke nok, at smide en annonce på FB, som "nogle stykker" kigger på.

Du tjener ikke penge på klik, men udelukkende på leads og salg.

Du skal sende kvalitetstrafik, dvs. målrette dine reklamer, så de vises for folk som er interesseret i de produkter som sælges. Som jeg skrev tidligere: annoncørerne skal have værdi for deres penge.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)