Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er partner-ads troværdig?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra klemensker
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres mening om Partner-ads? Er det en hjemmeside man kan stole på, og være sikker på at få sin indtægt udbetalt hos?

Mvh. Bornholmeren

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner-Ads er helt ubetinget det absolut mest troværdige affiliate netværk i Danmark.

Jeg har aldrig været ude for hverken forsinket udbetaling, eller dårlige undskyldninger om at der er en annoncør som ikke har betalt sin regning.

Og når trackingen en sjælden gang er nede i en webshop bliver der typisk kompenseret for leverede klik ud fra EPC.

Bortset fra det oldnordiske udseende som visses steder bærer præg af at være et håndkodet kludetæppe, så kan Partner-Ads anbefales helt uden forbehold..

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig ^^  Jeg har benyttet Partner-ads i ca. 5 år, og det kører bare helt upåklageligt. Aldrig haft et eneste problem med afregning og udbetaling.

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner-ads kan du roligt bruge. Det er absolut et af de bedste netværk herhjemme. God kundeservice og ingen problemer med udbetaling. God fornøjelse

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også kun hørt godt om Partner-ads og Ken Schultz som driver det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke selv erfaren bruger, men har aldrig hørt noget dårligt om dem. De andre indlæg tyder på at være brugere, og der er jo heller intet at pege fingre af. Jeg tror ikke, du skal være bange for at bruge dem.

// Sebastian

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Statager:

Hvad er jeres mening om Partner-ads? Er det en hjemmeside man kan stole på, og være sikker på at få sin indtægt udbetalt hos?

Mvh. Bornholmeren

Du kan roligt benytte dig af Partner-ads.

mvh. (en anden Bornholmer)

Fra klemensker
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar. Mange hilsner her fra! :)

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke anbefale Partner-Ads. De har kostet mig mange penge og fjernet utroligt mange af mine clicks uden at ville indrømme det. Derudover har de også annuleret langt størstedelen af de store ordre jeg har kørt igennem dem. Altså har jeg ikke fået provision af dem. Jeg har aldrig fået en forklaring på hvorfor.

Kan bestemt ikke anbefale dem, og vil aldrig bruge dem igen selv.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ken er bestemt branchens mest seriøse på danske hænder. 

Kan kun anbefale ham. 

Han kræver at annoncører betaler ham, før kampagnen sættes igang - således at annoncøren ikke kan skifte mening om de har fået noget ud af markedsføringen. 

Sign up på Marketers.dk - der er han meget aktiv, hvor du direkte kan se nogle af landets bedste affiliaters - hvor du kan skrive direkte med Ken.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)