Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af distributionsfirma

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminobrugere,

jeg kan med glæde meddele, at jeg på nuværende tidspunkt har valgt at starte mit eget distributionsfirma.  De kunder jeg har leveret for har været tilfredse, så derfor vil jeg gå et skridt videre i processen. Jeg har lavet en aftale med et trykkeri i Århus, så derfor kan alt blive trykt til nogle meget konkurrencedygtige priser og desuden er vores grafiker(som er uddannet i Danmark) bosat i udlandet og derfor kan vi lave alt det grafiske til billige penge. Vi tilbyder at lave et knivskarpt design samt reklametekst, printe det ud og uddele til næsten hele Jylland til at starte med. Desuden har vi nogle nye ideer til branchen, som jeg ikke har set ved de andre distributionsfirmaer, dog kan vi ikke sætte alle vores ideer til livs, da NOGLE af dem kræver en stor sum penge, men det kommer med tiden. Det eneste vi mangler på nuværende tidspunkt, er et knivskarpt navn og en hjemmeside. Vi arbejder på hjemmesiden og den vil inden længe stå tilrådighed. Vi står med åbne arme for forslag til et suverænt navn. Generelle forslag eller ideer modtages selvfølgelig også.

Hvis du er interesseret i at få udvidet din kundekreds, så har vi DE bedste ideer og løsninger til, hvordan det kan gøres. Skriv gerne privat til mig herinde, så vi sammen kan få boostet din virksomhed og hermed skaffe flere penge til din pengepung og selvfølgelig også min :) Vi har designet en del flyers, som I kan få lov til at se, hvis der er interesse for det. Håber snarest at høre fra jer. 

Mvh. Nicolaj Hansen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)