Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrevs Software

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil høre om i har nogle anbefalinger til den slags. Gerne betalings og gratis software. Kort sagt hvad bruger i selv og hvorfor ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Vil høre om i har nogle anbefalinger til den slags. Gerne betalings og gratis software. Kort sagt hvad bruger i selv og hvorfor ?.

Puha!

Der skal godt nok meget research ind i at få success med mailling lister. Du kan læse en guide her. 

MailChimp er godt og gratis - jeg har selv brugt det til mange mindre ting. 

Nyhedsbrevs software bliver som regel kun en success hvis du virkeligt forstår at opbygge din målgruppe - til dette kan du kigge på LeadPages eller ConvertKit. 

Hvis du vil blive på danske hænder, så tror jeg den mest seriøse på være Ubivox. 

Du skal ikke kigge så meget på de enkelte udbydere - men mere på hele det flow du ønsker af mails. 

Fx ønsker du at sender en flok autorespondere når du har modtaget en kunde/ordre/newsletter subscription? Og på den måde følge folk op? 

Mener Tue fra OnlineBijobber.dk har en artikel om dette - hvis du foretrækker det på dansk. 

Good luck! :-)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik: Hvis du vil blive på danske hænder, så tror jeg den mest seriøse på være Ubivox. 

Er nu ret sikker på at Mailplatform er den største danske udbyder, de har rigtig mange store danske firmaer på kundelisten.

Hvis du ønsker en dansk løsning der også tilbyder en gratis løsning a la mailchimp, kan du også se på bullsender. Amino er faktisk lige skiftet fra ubivox til bullsender.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Jannik: Hvis du vil blive på danske hænder, så tror jeg den mest seriøse på være Ubivox. 

Er nu ret sikker på at Mailplatform er den største danske udbyder, de har rigtig mange store danske firmaer på kundelisten.

Talte ikke om størrelse men smag :-) 

Kender ikke bullsender, så den vil jeg ikke begynde at kommentere på. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Vil høre om i har nogle anbefalinger til den slags. Gerne betalings og gratis software. Kort sagt hvad bruger i selv og hvorfor ?.

Mailjet fx -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)