Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsaftaler til webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan se der er et hav af indlæg om det samme, men jeg fandt et bestemt indlæg på et tidspunkt hvor priser, fordele og ulemper ved de forskellige løsninger var smukt udspecificeret af en eller flere brugere.
Der blev talt meget for en gratis løsning med gebyrer i procenter. Et alternativ til paypal og ewire.
Nogen der ved hvad jeg snakker om eller er frisk på at dele ud af deres erfaringer?

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert stripe.com, der har været omtalt.

Du kan sammenligne priser på de enkelte løsninger her: https://kortgebyr.dk 

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederich Larsen:

Hej.

Jeg kan se der er et hav af indlæg om det samme, men jeg fandt et bestemt indlæg på et tidspunkt hvor priser, fordele og ulemper ved de forskellige løsninger var smukt udspecificeret af en eller flere brugere.
Der blev talt meget for en gratis løsning med gebyrer i procenter. Et alternativ til paypal og ewire.
Nogen der ved hvad jeg snakker om eller er frisk på at dele ud af deres erfaringer?

Hej Frederich 

Nu hvor du spørger ind til erfaringer kan jeg varmt anbefale Clearhaus og QuickPay, som vi primært benytter til vores kunders webshopløsninger. Her kan du også komme igang uden faste løbende omkostninger.

Kort behandlingstider, og dansk support.  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligvis Bambora der er blevet omtalt (tidligere Euroline). Jeg vil undlade at henvise til deres hjemmeside som i øjeblikket bare beder dig downloade en fil. Alle deres undersider virker dog som normalt (bare ikke forsiden), her er f.eks. deres betingelser for Bambora One: http://www.bambora.com/globalassets/documents/dk/bambora-one-almindelige-betingelser-dk-150521.pdf

Jeg har ingen erfaring med dem som kunde, men det virker som en god løsning, hvis man vil undgå store investeringer og er villig til at betale lidt mere pr. betaling.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:
Jeg har ingen erfaring med dem som kunde, men det virker som en god løsning, hvis man vil undgå store investeringer

Med nets (dankort) + clearhous (visa/mastercard) skal du betale 1250 kr. nu og her, inkl. 1. års nets abonnement.

Quickpay koster fra 49 kr. / måned.

Det er vel ikke den store investering.Smile

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi anbefaler alle vores kunder at bruge Pensopay.dk - de samler både en betalingsaftale samt gateway i en, så du bliver kun fakturaret fra et sted og skal kun oprette dig et sted.

Vi hjælper gerne med oprettelsen hos dem kvit og frit. 

Send os en mail på info@webleasing.dk eller ring til os på tlf.: 71998799.

Rigtig god dag!

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtige svar.

Ja det var nok stripe der taltes om.

Kortgebyr viser også at stripe og quickpay basis er billigst for mig.

Jeg er dog ikke stor fan af et udenlandsk firma, så quickpay løsningen virker mest oplagt.

Men pensopay er ikke på kortgebyrs liste, og de virker også meget billige.

Hvad ved vi om dem? Det skulle jo nødig ende som ewire

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederich Larsen:

Tak for hurtige svar.

Ja det var nok stripe der taltes om.

Kortgebyr viser også at stripe og quickpay basis er billigst for mig.

Jeg er dog ikke stor fan af et udenlandsk firma, så quickpay løsningen virker mest oplagt.

Men pensopay er ikke på kortgebyrs liste, og de virker også meget billige.

Hvad ved vi om dem? Det skulle jo nødig ende som ewire

Pensopay er blot en formidler imellem clearhause og qucikpay. De har lavet en komlet løsning som får systemerne til at spille sammen.

Vi har ikke haft en kunde endnu, som har brokket sig over det - og prisen er jo også ret skarp. 

Send mig evt. en mail til info@webleasing.dk så skal jeg koble dig op med en derinde fra.

God dag!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederich Larsen:

Men pensopay er ikke på kortgebyrs liste, og de virker også meget billige.

Hvad ved vi om dem? Det skulle jo nødig ende som ewire

jeg tror ikke de har risiko for at ende som ewire - de er helt enkelt grossister - eftersælgere (for clearpay) - og ikke en egen løsning - de får provision helt enkelt og burde dermed som sådan prismæssigt ikke kunne underbyde dem - men skal så vælges for nemhed eller service  og i tillid til de beholder deres eftersælge rolle (den kan jo - afhængigt af aftalen - næppe forventes at være en "for life" aftale.

Husk, at når du bliver større som virksomhed - og måske skal leve af det, så kommer du næppe uden om Nets - hvor visaDANKORT jo generelt er klart billigst per transaktion (ca 80% af al dansk online handel sker via dem) - men er du en lille start shop, kan andet sagtens være gode løsninger - se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2015/01/hvad-er-betalingsgateway-og-hvad-er.html og http://johnhannover.blogspot.dk/2016/01/dankort-handel-vokser.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Karsten Sønderup:
Quickpay koster fra 49 kr. / måned.

Blot en kommentar... Der er faktisk lanceret et produkt uden løbende abonnement og med gratis oprettelse (men så dyrere pr. transaktion).

Så man kan have sig en løsning som udelukkende koster noget når der er omsætning. Dvs. hvis ingen omsætning, heller ingen omkostninger.
Se evt. https://quickpay.net/dk/pricing

vh

thomas jensen,

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)