Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bluegarden/Dataløn - Private udlæg på lønseddel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg skal udbetale løn til en medarbejder som har haft et privatudlæg, som naturligvis skal udbetales på lønsedlen. Jeg kan dog imidlertid ikke finde den rigtig rubrik under løndele på Bluegarden?

Nogle der har erfaringer med at udbetale private udlæg via Bluegarden og kan hjælpe med hvilken løndel der skal indsættes?

På forhånd mange tak.

Med venlig hilsen

Morten Sørensen

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Thomas :)

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Sørensen:

Jeg skal udbetale løn til en medarbejder som har haft et privatudlæg, som naturligvis skal udbetales på lønsedlen. Jeg kan dog imidlertid ikke finde den rigtig rubrik under løndele på Bluegarden?

Nogle der har erfaringer med at udbetale private udlæg via Bluegarden og kan hjælpe med hvilken løndel der skal indsættes?

Jeg plejer at bruge en af dem som hedder "tillæg efter skat", der ligges linjen ind efter alle de skattemæssige beregninger.

Hvis du gerne vil omdøbe teksten kan det jo også lade sig gøre under "egne tekster"

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes det er for besværligt og giver ekstra posteringer. 

Det virker bedre og hurtigere afregning af medarbejderen når bilaget kører uden om lønsystemet - dermed trækker du heller ikke på medarbejderens likviditet.

Enten:

Overført til medarbejderens lønkonto med det samme - posteret som en alm. Finanspostering

eller

kreditor-postering og udlignet ifm. kreditorbetaling (gør det nemmere at holde styr på flere og mange løbende udlæg - kan ses under den pågældende medarbejder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)