Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du tid et øjeblik til at besvare mit spørgeskema?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med min afsluttende hovedopgave på finansøkonomstudiet, har jeg valgt at skrive om kundetilfredsheden i bankerne. Det vil derfor hjælpe mig meget, hvis du ville bruge 2 min. på at besvare nedenstående spørgeskema. Jeg takker på forhånd for din hjælp og besvarelserne er selvfølgelig 100 % anonyme.

Link findes herunder: 

https://da.surveymonkey.com/r/THWGX9V

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Done.

Spændende undersøgelse, som bankerne givet også vil finde interessant. Jeg synes også, at det må være spændende at se, når I krydser svarene. F.eks. er der vel flere jyder i Jydske Bank? :-) Der er vel også flere unge, som indenfor de sidste 5 år har skiftet bank? Der går måske lidt tid fra man bliver "voksen" og indtil man finder "sin foretrukne" bank. Jeg håber også, at I har opstillet hypoteser før besvarelserne, men selvfølgelig har I det. "Kvinder er mere loyale overfor bankrådgiver". Jeg har en del spørgeskematekniske-kommentarer (det har jeg altid), som jeg vil maile, hvis I lægger en e-mail-adresse.

Held og lykke med opgaven!

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for interessen Jørgen. Jeg har opstillet 2 hypoteser/problemstillinger ud af relationen mellem bankrådgiver og kunde og påvirkelsen af teknologien.
Min mailadresse er Mette-mylle@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)