Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej jeg søger partner/investor til nyt koncept omkring salg af fødevarer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger en investor/partner der kan finansere nogle ting i firmaet. Konceptet er rigtig godt og du får meget mere information når du er blevet partner i projektet. Jeg er en ung iværksætter der har noget på hjertet som har så stort potentiale at det er en skam at vente. Det omhandler kort fortalt noget udbringningen af fødevarer til en bestemt mål gruppe
For mere information kontakt mig på:
Nesove.mathias@gmail.com
42339979

Tilmeldt 7. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke Så glad for at fortælle så meget om projektet da det let kan kopieres

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Se og lær og bid ekstra mærke til 5:00 !

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 03:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Normalt siger man at en ide er ca. ingenting værd i en iværksætter-sammenhæng.. Det der er vigtigt er branche kendskab, evnen til at eksekvere samt teamet.

En unik ide er slet ikke nødvendig for at lave en god forretning - tværtimod kan det at din ide er unik vise sig at være et tegn på at det rent faktisk slet ikke er så god en ide som du tror.. :)

Omvendt har ikke-unikke ideer den fordel at der er lavet POC samt at der findes et eksisterende marked. - Kunne der være en god forretning i at starte et nyt teleselskab? - Ja, hvis du har den rette erfaring fra branchen, de rette kontakter samt de rette folk, og i øvrigt er villig til at knokle røven ud af bukserne, så har du en god mulighed for at tage en bid af kagen på et marked som vi VED at man kan tjene gode penge på... Ville det være en god ide for mig at starte et nyt teleselskab.. Nej! - Jeg har ingen af ovenstående kompetencer, erfaringer eller resourcer! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)