Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb H&M, Zara og lignende i Tyrkiet eller andre lande

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Har set at der er en del herinde, som køber eller får produceret tøj i Tyrkiet

I dette tilfælde vil jeg dog høre om der er nogen, som har erfaringer med indkøb af low price/high quality brands, som H&M, Zara og lignende i Tyrkiet eller andre lande, og hvor man får den bedste pris? Evt. kontakter som ligger inde med overskudslager fra disse brands eller har lagre af 2. sortering. Er klar over at det normalt ikke er brands, som sælges af 3. mand, men det kunne være.

Det drejer sig om indkøb til nogle butikker i Etiopien, hvor H&M og Zara ikke eksisterer, og den slags parallelimport ville formentlig ikke være tilladt i et land som Danmark. Den måde det normalt fungerer på her er, at ejeren af en butik flyver til Europa eller Tyrkiet en gang om måneden og køber ind i butikkerne, og slæber varerne med hjem i et par kufferter. Ikke specielt effektivt.   

Hvis nogle af jer sidder inde med kontakter, som sælger disse eller andre kendte/mindre kendte mærker til lavpris i Tyrkiet eller andre lande, så hører jeg meget gerne fra jer :-)

Jeg er godt klar over at H&M allerede producerer en del af deres tøj i Etiopien, men dette er øremærket til udenlandske markeder, som en del af foreign investment programme, som skal tilføre landet hård valuta.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)