Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God kontorstol. Anbefal én.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isaac

Jeg kender desværre ikke nogen kontormøbelforretninger i København, men hvis du ikke finder dig godt tilpas i kontorstole fra fx Jysk etc, så skal du måske se dig om efter decideret kontormøbelforhandlere. Kendetegnet for Jysk, Ikea etc, er jo at de oftest fokuserer rigtig meget på pris. Måske er det hvad du kan mærke på kroppen...

Du burde i en forretning med kontormøbler kunne få en stol til 2000,-

Overvej evt. at kigge på DBA. Der må være mange i København der sælger brugte kvalitetskontorstole...

Ellers ved jeg (når jeg kører forbi) at der ligger en stor bygning mellem fisketorvet og Sydhavnen som sælger brugte kontormøbler. Din fordel her er at du også får en faktura til regnskabet - det får du nok ikke ved privat køb genne dba.dk...

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isaac.

Jeg er ligeledes på jagt efter en kontorstol, har dog heller ikke fundet en endnu.

Har prøvet stole adskillige steder, Ikea, Bilka, Elgiganten og Ilva.

Hvad jeg dog kunne konkludere var at læder eller imiteret læder, resulterede i de mest svedige balder i Aalborg. De racerstole jeg kunne finde i Elgiganten, var alle i dette materiale og derfor styrede jeg galant udenom dem. 

Så jeg vil foreslå en i stof, hvis du har mulighed for at finde en.

God dag, 


Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isaac - Kom ud til os på Transformervej - Vi har gode stole fra 700 kr. eks moms og vi skal nok finde en god stol til dig. Vi har dem på lager så du kan få den med hjem med det samme :) 

Ellers kig på http://www.office2go.dk/produkter/stole/kontorstole-stole/ og læs om stolene. Vi kan give dig den rigtige rådgivning omkring din næste kontorstol :)

Du er også meget velkommen til at ringe til mig på 24421132 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Rahbek:
Har prøvet stole adskillige steder, Ikea, Bilka, Elgiganten og Ilva.

Nu vil jeg komme med en lidt grov udtalelse, og den er jo på ingen måde objektiv eftersom jeg selv sælger professionelle kontorstole men......

..... At købe kontorstol i Elgiganten vil svare lidt til at forvente gourmet mad i Bilkas Bistro....

Lidt ligesom at skal du købe en rigtig lækker bøf, så er det mere åbenlyst at gå til en slagter end i Netto....

Hilsen Morten - Istol.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Et kort indspark herfra. Ude hos os har vi udelukkende HÅG Caprisco stole. 

http://www.movement.dk/product/kontorstole/haag-capisco-8106-kontorstol-sort-xtreme.aspx 

Det er over dit budget, men vi er ikke i tvivl om, at de er pengene værd. Kombineret med et hæve/sænke skrivebord udgør det en rigtig fin arbejdsstation, som man trods alt benytter rigtig mange timer hver dag. 

Vi har både store og små folk hos os, og også enkelte med rygproblemer - men stolen ovenfor løser det rigtig fint for alle. 

I al almindelighed kan jeg også anbefale movement.dk ifm. kontormøbler/indretning mv. Dem har vi været rigtig glade for. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Kbh
Tilmeldt 29. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Kontinues Adamsen Research Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder på en kontorstol købt ved en herindefra (Istol hedder det vist) den er i et pænt design og en efterligning af en stol til over 12.000.

De har den også i Ilva, men dog uden lædder på alle steder.

Den kostede vist omkring 1.800 og har levet under mig i 3 år nu uden problemer.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)