Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med til at give god IT-support

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du forstand på computer og IT generelt? Så er det måske dig jeg leder efter!

Jeg leder efter en der kan hjælpe mig lidt med et projekt jeg er ved at starte op. Det går ganske simpelt ud på at levere IT-support til Hr. og Fru. Danmark samt til mindre virksomheder.

Du skal naturligvis være rutineret bruger af Windows (og gerne Mac) og kunne løse de fleste dagligdagsproblemer.

Jeg sætter pris på at man er høflig, ordentlig, kan følge procedurer for arbejdet samt tænke selv.

Du kommer til at varetage hovedparten af supportopgaverne i starten, og jeg vil stå for den indledende kundekontakt, mails samt administration.

Jeg vil sætte pris på et langvarigt bekendtskab, så vi kan udvikle virksomheden sammen. Der vil i starten være tale om et meget begrænset antal timer om ugen, og det kan derfor fint klares ved siden af studier eller som hobby. Det er naturligvis et betalt arbejde, hvilket aftales nærmere.

Skriv gerne til mig i tråden her eller via privat besked.

Tak.

Mvh. Peter

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

Du skal nok skrive hvor i landet du søger hjælp - medmindre din plan naturligvis ér at vedkommende skal assistere udelukkende via fjernsupport. Smile

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

God pointe! Planen er faktisk at det hovedsageligt er fjernsupport, og derfor er placeringen i landet ikke vigtig.

Mvh. Peter

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

*slettet, tråd var ikke opdateret da jeg skrev*

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter. Jeg er frisk. Send en mail med, hvornår jeg kan starte :-D

Jeg går ud fra, at du har googlet "it hjælp til private", så du ved, hvad du er oppe imod.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)