Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prut prisen ned

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil i alle sammenhænge forhandle sammen med en revisor

En revisor kan stille lidt mere "onde" spørgsmål, som er baseret på realiteten - og forklare sit ærne meget simpelt - at han skal kunne beregne værdien, således at det ikke er et emotionelt salg

Jeg vil se regnskaber 5 år tilbage, og se om graferne går op eller ned både på indtægt og udgift. Konkret forstå problematikkerne. 

Derefter vil jeg på basis af overskuddet og det kort fristet potentiale fastsætte et bud - og så kan han sige ja eller nej. 

En revisor kan se dyr ud - men er pengene værd på den lange bane. 

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Han lagde ud med at salgspris 1.5mil da jeg ville bekræfte pris var den på 2.5 og det er med inventar men det brugt det klart og jeg ka få det billigere brugt hvis jeg sku leje stedet 8.000 mdr for det 22.000 i husleje , huset ejes af en udlejer . Vi vil som udgangspunkt gi det som han først foreslog.
Når jeg kigger i restaurant Børsen i Kbh område, så er den pris meget høj da dette er en by i provinsen hvor der kun er en af alt ting.. Altså han ku ligeså godt have sagt 3 mil el 4

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar det er skrevet bag øret

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter skal måske gøre op med sig selv, hvorfor er det lige at du har henvendt dig til manden. Det er vel fordi du har en ide om at det er en god forretning eller at det kan blive en god forretning.

Det er fint at blande en revisor ind, men igen - sørg for at det er en revisor der kender branchen. Madsteder/spisesteder handles på lidt anden måde end andre virksomheder

Og igen, det er jo altid sværere at få afslag på en pris, fordi du ved jo ikke om han overhovedet vil sælge, du har jo hørt det fra 3. person. Og det kan være at han har sagt "jeg gider ikke mere, jeg sælger lortet" og han har måske ikke ment det på den måde :-)

Det kan også være at han forlanger at du viser ham at du har midlerne til rådighed til at købe hvis han skal "åbne" regnskabsbøgerne - så det skal du også have styr på.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)