Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv gerne ris/ros til mit oddssite

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Fra  www.bonusxpert.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nyligt fået dette odds site lavet: www.bonusxpert.dk . En affiliateside der anmelder og guider den besøgende til de bedste bonusaftaler på nettet.

Jeg vil rigtig gerne have en tilbagemelding på, hvad I synes fungerer godt og skidt på siden. Er der ting der burde ændres eller er der decideret fejl og mangler på siden.

Håber meget på lidt feedback til at optimere denne affiliateside.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg savner de social medier ikoner på siden især facebook og google plus

god indholds rig siden det er godt lavet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

Jeg er ikke inde i reglerne, men hvis jeg var dig ville jeg undersøge rettighederne til at bruge logoet "Godkendt af spillemyndigerne" på websitet. Kunne forstille mig at der skal have særlig godkendelse, selvom jeg godt kan se at du bruger det i forbindelse med de bookmakere du linker til. 

Ellers en rigtig overskuelige og brugervenlige affiliateside. Good job :-) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilslutter mig de andre. En pæn oversigtelig side. Blink på siden irriterer mig dog..

Siden passer ikke i bredden til min skærm. Kan man designe, afhængig af skærmbredde?

I teksten i bunden er det med bonus ikke præcist: "Det vil sige, at du modtager 1000 kroner for at indsætte 1000 kroner, hvilket er det maksimale beløb, du kan modtage bonus for." Man modtager jo ikke 1000 kr. Det er saldoen hos udbyderen, som fordobles. Man forstår det, hvis man ved, hvad det handler om, men så behøver man jo heller ikke få det forklaret.

Lidt tekstuelt ved "Hos os har alle bookmakere dansk spillelicens" med nutids-r og en sætning, der starter med "Hvilket":

"Hvilket sikre dig at (1) Skattefri gevinster (2) .. (3) De bedste danske bookmakere". Altså, "at Skattefri.." og "at De bedste.."

Der er nogle steder i teksten, der kunne bruge et punktum eller to. Denne er den bedste:

"Uanset hvilken type spiller du er, og hvad du spiller på, så har vi rigtige gode odds til dig, og vi finder de bedste velkomstbonusser, så du har en masse ekstra penge at spille for, så du kan vinde endnu mere."

"Artikler er tom"

Oddset skriver "500 kr. til nye spillere * Regler gælder" - har du kontakt til bookmakerne, så du kan gøre opmærksom på denne type pudsigheder (altså at der står, at regler gælder - det ville være mærkeligt andet)? Hvis du har, kunne det måske være en idé at gøre opmærksom på det - det giver i så fald siden og konceptet lidt ekstra pondus.

Er der en idé i placeringen af boksene på de forskellige sider? Er Oddset øverst, fordi de betaler mest? Eller skifter placeringerne? 

Kunne man forestille sig en oversigt over kampene med de odds, der findes? Så kan brugeren også sammenligne disse.

Er det foreløbig en demo? På forsiden står "Dagens Sikre" fra i går. Den bliver vel løbende opdateret?

Held og lykke med sitet. Det er en god idé. Hvis det kun er fodbold, skulle dette måske fremhæves.

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En pæn og overskuelig side.

Når du får en konkurrence op at køre, så sæt den gerne på forsiden også.

Du har en del tomme sider. Overvej at fjern dem indtil du får noget indhold, medmindre det er lige på trapperne.

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)