Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med Visual website optimizer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er begyndt at rode lidt med visual website optimizer, men jeg står med et par spørgsmål, som jeg meget gerne vil have svar på.

Så jeg vil lige høre om der er nogle af jer som har erfaring med Virtual website optimizer, der er villig til at besvare på et par spørgsmål angående dette værktøj?

Send mig meget gerne en besked her eller på info@onkelbillig.dk - eller skriv her i kommentaren.

Jeg håber der en venlig sjæl derude. :)

 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nu skriver spørgsmålene herinde, så er jeg sikker på, at du vil få flere brugbare svar end via e-mail. Medmindre du selvfølgelig ønsker at betale dig for den tid vedkommende bruger på at hjælpe dig.

Fordelen ved at skrive spørgsmål/svar her er netop at andre, der sidder med samme spørgsmål/problem som dig, kan få svaret ved at læse denne tråd, fremfor at skulle stille samme spørgsmål én gang til - deraf hele princippet med et åbent forum.

Alternativt kan du oprette opgaven via Amino Freelancer, såfremt du rent faktisk ønsker at betale for hjælpen.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du helt ret i. Det kunne bare være meget rart at have en man lige kunne spare med, indtil man selv havde styr på det :)

Men lige nu har jeg et "stort" problem. Det er angående de goals man sætter i VWO, og her er spørgsmålet til det:

Vores URL ved ordrebekræftelsen er forskellig, for hver gang en kunde har lavet et køb. Hvordan skal man så udforme et “goal”, hvor man vil tracke de besøgende som bliver til kunder?

 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betaler gerne for en der kan hjælpe :-)

 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har personlig rigtig gode erfaring med dette software :).. Hjælper gerne!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)