Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bor i udlandet og vil gerne sende pakker til DK. Muligt med dansk returadresse uden at betale dansk moms og selskabsskat?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Brandt:
t fortsætte med mit danske selskab, da selskabsskatten vel ikke vil blive noget større problem, hvis mange af pengene hives ud som løn :-) Jeg har et IVS, så 25% af overskudet skal blive i selskabet som opsparing til et ApS. De penge vil blive beskattet med dansk selskabsskat. Men resten kan jeg vel hive ud i løn?
du kan hæve løn - indberettet korrekt så overskud bliver 0 og så bllver kapitalen 0 for evigt og intet skal opspares - og du vil til evigt kunne have et IVS med 1 kr i kapital.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret John.

Er der overhovedet nogen fordel ved at opspare kapital i mit IVS og sidenhen konvertere til et ApS?

Elektriker i Odense

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Brandt:

Tak for svaret John.

Er der overhovedet nogen fordel ved at opspare kapital i mit IVS og sidenhen konvertere til et ApS?

Næh - ikke andet end hvis man umuligt kan investere de 50 t i en selv.- En konvertering koster jo let 10.000 kr - som man hopper over ved at starte i ApS  men det er jo ikke et krav man skal konverter. Jeg synes dog ApS skal vælges fra start i de fleste fald - læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/ivs-eller-aps.html som give min mening

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjæpen, John Smile

Elektriker i Odense

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)