Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelt logo design til 400kr!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Min partner og jeg som har en masse års erfaring indenfor grafisk design har besluttet os for at opstarte vores eget firma. I første omgang er det vigtigste for os dog at få skaffet så mange referencer som muligt inden vi kan gå videre med vores forretning. Derfor tilbyder vi nu at lave logo designs til den lave pris af kun 400kr! 
for de 400kr får man 3 udkast, og et uendeligt antal gennemsyn, så du først får dit design når du er fuldt ud tilfreds!

Som kunde skal du altså først betale når du er fuldt ud tilfreds med dit design og ikke et sekund før. 
Pakker:
400kr = 3 udkast + uendelig revision
550kr = 5 udkast + uendelig revision
diverse designs kan naturligvis også leveres i vektor format. 

Lige for tiden kan vi kontaktes på: design.victor1@gmail.com

Vi Glæder os til at høre fra jer!

Kærlig hilsen

Victor og Harris

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Jensen1:
Min partner og jeg som har en masse års erfaring indenfor grafisk design har besluttet os for at opstarte vores eget firma.

Har i nogen uddannelse indenfor grafisk design?  Når nu i har mange års erfaring hvorfor kan/ må vi så ikke se hvad i tidligere har lavet designs?

 

 

Ravn

Tilmeldt 24. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn!

grunden til at vi ikke har nogle referencer at fremvise pt. er fordi at vi har besluttet os for at "starte fra bunden" om man så kan sige :) Dette er bl.a. også grunden til at vi tilbyder at lave vores logos til 400kr og at kunderne ikke skal betale noget som helst hvis de ikke er tilfredse med hvordan designet og samarbejdet forløber. Vi vil nemlig gerne have muligheden for at komme med referencer som er lavet af "os" altså firmaet, hvilket er derfor vi sammen har besluttet os for ikke at fremvise tidligere arbejde som ikke er relevant for virksomheden. 

Håber det var svar nok, ellers siger du bare til ;)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skriver i har mange års erfaring, så lyder det i mine øre lidt mærkeligt / ikke seriøst at ikke vil vise jeres tidligere arbejder, de materiale vil jo sige noget om jeres formåen. 

Du svarede iøvrigt ikke på om i har nogen uddannelse indenfor grafisk design?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Victor.

Jeg kan se du også har oprettet andre tråde der handler om det samme: http://www.amino.dk/forums/t/269339.aspx#1689161

For at være helt ærlig så virker det lidt lusket. Du skriver at både dig og din partner har en solid baggrund indenfor grafik, at i har flere års erfaring men i har intet at fremvise. Begrundelsen er at i vil starte helt fra bunden? Som du nok ved det er konkurrencen ret stor indenfor jeres felt.

Det er derfor mig en gåde hvorfor i ikke kan vise noget som helst frem. Det kan godt være i starter fra  bunden med en ny virksomhed men at kunne fremvise noget af jeres kunnen er jo guld værd. Det hele er lidt mærkeligt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander R. B | Glad Iværksætter:
Det er derfor mig en gåde hvorfor i ikke kan vise noget som helst frem.

 

Der er med all sandsynlighed tale om nogle teenager drenge der har fået en fix ide om at designe logos, uden egentlig at vide nogen om grafisk design - nok grunden til jeg ikke fik nogen svar poå om de har en grafisk design uddannelse.  

Tilmeldt 24. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag til både Ravn og Alexander.. 

til ravn: Nej ingen af os har en uddannelse (da man sagtens kan lære meget selv i dag), men har trods alt arbejdet med det i et par år, så vi er ikke blot "first timers" som tror at vi kan gå ud og designe hvad som helst for en slik. Derudover vil vi også meget gerne beklage at vi ikke lige har svaret på tråden noget før, men nogle af os laver også andre ting end at sidde ved computeren når nu vi har weekend :) 

Til Alexander: Jeg kan godt forstå det lyder lusket, men som sælger går man naturligvis ud fra udbud og efterspørgsels metoden, og siden der intet efterspørgsel var på tidligere udbud, følte vi det naturligt at sænke prisen. 

Men siden i begge to er meget interesseret i at se nogle designs fra tidligere projekter, så kan i godt får et par referencer her: http://designproviders.deviantart.com/gallery/ (ja det er også mig, kan sagtens sende jer en email som bevis hvis det er meget vigtigt for jer)

God dag til jer begge :)

Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige haft Victor & Harris til at lave logo for os. Kan godt være de ikke er uddannet, men de arbejder hurtigt og lytter til de inputs og indvendinger der er.

Da jeg ikke var tilfreds med de første 5 forslag fik jeg serveret nogle flere og efter mange mails frem og tilbage endte vi med et færdigt resultat. Alt sammen på 24 timer og på en helligdag...

Logoet kan ses her hvis du er interesseret: http://billigecharms.dk/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)