Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Digitalt loyalitetsprogram

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Fra  MyLoyal Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Jeg er netop gået i luften med min virksomhed MyLoyal, som tilbyder simple digitale loyalitetsprogrammer til alle typer forretninger. Visionen er at skulle erstatte alle fysiske loyalitetskort og stempelkort ved, at samle det hele i en app, som skaber værdi for både forretningerne og forbrugerne. 

Foruden en digitalisering af loyalitetskortene kan forretningen endvidere også kommunikere med sine kunder, gennem direkte tilbud samt trække statistikker over kundernes besøg. 

MyLoyal er gratis for forbrugeren og koster 349 kr.-/måned for forretninger (her en gratis prøvemåned).

Kender i en form for indgangsvinkel, database eller lignende der kan være behjælpelig med at få fat i en masse forretninger - gerne dem med 1-10 forretninger?

Det er første gang jeg bruger Amino, så håber på en positiv oplevelse. 

Læs mere her: www.myloyal.dk

God forlænget weekend til alle :-) 

Mvh Peter 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave udtræk fra det centrale virksomhedsregister på https://datacvr.virk.dk/data/ .

Mange har et abonnement, hvor de løbende får info om nye virksomheder, som de benytter som ringeliste.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der er behov for en "case" eller 2 på din side - så det er enkelt og let forståeligt.

Skal du ud at have fat i små og mindre erhvervsdrivende er det vigtigt at fordelene er forstået på under 2 min. De har masser af andre udfordringer - det du leverer er et addON - set fra deres travle dagligdag af -

Når det så er sagt - så hat af .... rigtig godt tænkt! Masser af succes-

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der andre der tilbyder noget lignende, det skal selvfølgelig ikke holde dig tilbage:-) 

Der hvor jeg tror problemet opstår er at konceptet ikke er loyalitetsskabende. Det er et bonusprogram slet og ret. Bonusprogrammer er velegnede til at få folk til at signe op, og selvfølgelig også i nogen grad kan øge omsætningen. Men hvis du virkelighed skal ind på markedet og gøre en ægte forskel for de virksomheder der vælger din løsning, tror jeg du med fordel kan gå ind og tilbyde ekstra ydelser udover det rent tekniske til administrering af bonusprogrammer.

her tænker jeg på tilbud til kunder der går udover et rent bonusprogram.

Eksempel: producent af sportsudstyr her kunne ægte loyalitetsskabende faktorer være, chat med sportsstjerner, mødes med sportsstjerner, billetter til diverse arrangementer, adgang til nye serier før alle andre, spring over køen i butik, etc. Alt sammen delt op på ABC kunder således at A kunder for adgang til alt, b kunder lidt mindre og c kunder igen lidt mindre. Alt sammen selvfølgelig baseret på hvad den enkelte har lagt af Omsætning.

ydermere er det vigtigt at kommunikationen er 1-1 målrettet den enkelte kundes interesser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)