Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook virksomhedsside - pris og regler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Er det gratis at oprette en virksomhedsside på Facebook? Jeg er ved at sætte mig ind i priser på annoncer på Facebook, men kan ikke finde noget om hvordan det fungerer med reklamer for produkter på sin egen virksomhedsside derinde - betaler man også for at reklamere på den, eller er det kun annoncer andre steder på FB, der koster?

Pft. for hjælpen!

 

 

Fra København
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster ikke noget at lave en virksomheds side på facebook, men der er nogle strategier der er bedre end andre. Både hvordan du laver siden og hvordan du administrere siden.
Dog skal det siges at hver gang du poster noget på siden så kommer indlægget kun ud til 15% af sidens netværk. Hvis du så vil have indlægget ud til flere så kan du betale nogle penge og så stiger den procent sats.
Men du kan skrive til mig i en privat besked, så kan vi tale mere om hvad jeg gør :).

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad Casper siger! :) 

Derudover kan jeg tilføje, at du selv kan bestemme dit budget på dine annoncer. 

Jeg vil anbefale dig, at lave en klar strategi fra starten af, således at du får tænkt målgruppe, formål, målsætninger og sidst men ikke mindst INDHOLD ind i din brug af Facebook. Det er vigtigt at du ved hvorfor du har en Facebook side og dermed kan arbejde målrettet. Derved vil du opnå størst succes på de sociale medier generelt. 

Jeg hjælper kunder med at lave en Facebookstrategier til meget fordelagtige priser. Kontakt mig gerne uforpligtende for at høre mere om dine muligheder eller blot for at få svar på spørgsmål. 

anita@farosmarketing.dk 

/Anita 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)