Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Implementering af betalingsløsning (mobilepay)... Hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Jeg sidder for tiden og roder lidt med en webshop. Som betalingsløsning vil jeg gerne have MobilePay. Dog er jeg ikke helt sikker på hvordan det skal gøres i Prestashop... Er der en som kan komme med råd/vejledning i den forbindelse? Tak på forhånd...

Mvh

Christian 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 04:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil kræve at du har en betalingsløsning, hvor mobilepay kan tilknyttes.

Hos quickpay, som jeg benytter, kræver det samtidig at du har en indløsningsaftale med nets/teller og/eller clearhouse.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: Og med Clearhaus.com & Quickpay der virker det bare ... hurtigt, enkelt og et par superlativer mere ....

Vi har gennem mange mange år brugt Quickpay som betalingsmodul og har nu lavet indløsning med Clearhaus på www.scanboat.com (tidl. brugte vi Nets)

Må dog sige at i forhold til vores brugere der benytter betalingerne til at fremhæve og synliggøre deres annoncer via vores addON for deres annoncer for brugte / nye sejlbåde og motorbåde de har til salg

- er mobilepay noget overratet (af mig) i forhold til brugen af kreditkort - Visa og Master.

Jeg havde regnet med en noget større andel Mobilepay. Mener dog at prisen for at have muligheden er til at overskue - så prøv - det kan være det bare skal have tid til at udvikle sig -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)