Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT medejer - Med drive for innovation og forretningsudvikling

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Til vores virksomhedsprojekt i Aalborg, søger vi på deltid en person som kan varetage en række løst definerede opgaver samt bistå med egne kompetencer for at drive nyudvikling på området.

Arbejdsopgaver

Bistå med udvikling af nuværende robot projekt.
Udvikling og debugging af inhouse robot software (C#).

Udvikling af vores websystemer på frontend og backend(PHP).

Administrering af diverse andre systemer.

Vi forventer

At du vil være med til at gøre virksomhedsprojektet til en realitet.

Du kan sammenarbejde, men også være selvkørende.
Du kan tage ansvar for dit arbejde.
Kan afsætte tid dagligt til projektet.

 

Kvalifikationer og baggrund

Software
C#
HTML, CSS, JS
MySql
Arduino IDE(C)

 

Hardware
Arduino
Gshield(Stepper driver)
Stepper Motorer

Sensorer(Farve)
Erfaring med CNC hardware

Serial Interface

Diverse
Du taler/skriver flydende engelsk.
Du besidder en god teknisk forståelse.

Vi søger en medejer der er flexibel, og der er forståelse for at man ikke rammer alle punkter på listen, der vil være oplæring forbundet med hele projektet. Dog er det er must at man besidder en stor teknisk forståelse for at opveje for eventuelt specifikke manglende kvalifikationer.

Vi tilbyder
-Mulighed for at skabe noget nyt og være med i hele processen

-Et modnet projekt, men hvor der stadig er mulighed for at præge beslutningerne

-At blive medejer i virksomheden

-Mulighed for at videreudvikle egne kompetencer og præge virksomheden med nuværende kompetencer

Kunne du se dig selv blive en del af vores team, eller kender du en der kunne være oplagt at få med ombord? 

Kontakt mig på: buller56@hotmail.com

Mvh Martin Buhl & Rune Jensen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver simpelthen nødt til at fortælle mere om dig selv hvis du vil have nogen med de kvalifikationer til at hoppe med på den vogn der.

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Du bliver simpelthen nødt til at fortælle mere om dig selv hvis du vil have nogen med de kvalifikationer til at hoppe med på den vogn der.

Blander du dig ikke rimeligt meget i andres indlæg, og kommer med dine meget negative opstød ret ofte? Synes ofte når jeg ser dit navn/billede, at du skal belære andre, være negativ konstant. Er du internet-politiansat? Jeg er bare så træt af folk som dig der tror de skal regulere og kontrollere diverse sites, og belære andre og kommentere alt som om de var en autoritet på området. Slap lidt af, nyd livet, og lad være med at forsøge at lege internetpoliti konstant er mit råd til dig Mikkel. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Isaac:
Jeg er bare så træt af folk som dig der tror de skal regulere og kontrollere diverse sites

Så kig den anden vej :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså du har sikkert ret i de fleste indlæg du laver misforstå mig ikke. Men det kan også tage overhånd. Mit indlæg blev også en anelse for negativt. Kritik er godt og konstruktivt også men det virkede bare som du har taget den lidt for gnavne mine på ofte. Det var ikke så meget møntet på indholdet men den oftest lidt strenge og ja en smule internet-polii tone

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Isaac:

Altså du har sikkert ret i de fleste indlæg du laver misforstå mig ikke. Men det kan også tage overhånd. Mit indlæg blev også en anelse for negativt. Kritik er godt og konstruktivt også men det virkede bare som du har taget den lidt for gnavne mine på ofte. Det var ikke så meget møntet på indholdet men den oftest lidt strenge og ja en smule internet-polii tone

well ... hvis folk gad læse lidt på forumet inden de blev ved med at gentage de samme spørgsmål som har været besvaret et utal af gange siden boardet startede for 10 år siden og dermed vise lidt engagement ... jeg tror måske jeg har linket til Martin Thorborg's "Ide"-videoer 20 gange .. han har også selv linket til den en masse gange, og andre har linket til dem ... det kan simpelthen ikke passe ...

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes kritikken er relevant. Læser jeg indledende post sidder jeg med flere spørgsmål end svar. 

Og de kompetencer der efterspørges vil så vidt jeg ved uden de store problemer give en mulig kandidat et godt betalt job så let som ingenting. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)