Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark skade og kunde reklamerer for sent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Nov 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Kajs MC Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har sendt en motorcykel reservedel til 1.000 kr til en kunde, og dagen efter ringer han og siger at varen er i stykker og at vi skal sende en ny. Min medarbejder siger at han skal sende billeder eller varen retur for at modvirke snyd.

En uge senere sender han billeder af pakken der nærmest er kørt over. Og nu vil Post Danmark ikke dække den da der skal reklameres inden for 1 døgn ved synlige skader.

Er der nogen med nogle gode ideer? For nu synes kunden jo helt sikkert at det er vores firma der er nogle idioter nu… Angry

Hav en god dag - Kasper

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er jo ikke ansvarlig for postens håndtering? Er fristen væk, er det ikke dit problem mere.

Men du skal opveje alle andre ting, som hører til til en god forretning....

Er det en fast kunde? Brokkehoved med krav?  

Den beslutning kan ikke tages fra dig.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:
Du er jo ikke ansvarlig for postens håndtering? Er fristen væk, er det ikke dit problem mere.

Det kommer nu helt an på hvad ens leveringsbetingelser siger! 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er selvfølgelig nemt for mig at være bagklog, men en anden gang skulle I nok kontakte Post Danmark straks og fortælle at kunden har klaget. Så ligger der en reklamation indenfor det døgn (som i øvrigt lyder helt urimeligt) og så må de jo få dokumentationen, når den kan fremskaffes.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Nov 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Kajs MC Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Jensen:

Hej Amino'er

Jeg har sendt en motorcykel reservedel til 1.000 kr til en kunde, og dagen efter ringer han og siger at varen er i stykker og at vi skal sende en ny. Min medarbejder siger at han skal sende billeder eller varen retur for at modvirke snyd.

En uge senere sender han billeder af pakken der nærmest er kørt over. Og nu vil Post Danmark ikke dække den da der skal reklameres inden for 1 døgn ved synlige skader.

Er der nogen med nogle gode ideer? For nu synes kunden jo helt sikkert at det er vores firma der er nogle idioter nu… Angry

Hav en god dag - Kasper

Sorry jeg ikke lige har fulgt op.. Nå men vi fik endelig tilsendt varen fra kunden og vi kunne så heldigvis se at han selv havde monteret varen forkert og dermed ødelagt den. Han prøvede bare at snyde sig til en ny vare Angry

Jeg gav ham besked om at han kunne købe en ny eller betale fragt for at få den sendt tilbage. Så hørte jeg aldrig fra ham igen! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)