Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I bruge det her til noget?!?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Micky:

Hej Rasheed,

Det kunne jeg virkelig godt bruge til noget. Fik brugbare forbedringsforslag til min forside og til titler og alt billeder. Så mangler bare at få gjort noget ved Java Script og CSS. 

Tusind tak for feedback, MickySmile

Sig endelig til, hvis du savner punkter i analysen og del gerne budskabet.

Dbh.

Rasheed

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasheed,

Super fint tool som jeg er begyndt at bruge Yes

Det virker dog som om der er et eller andet der ikke helt virker når det er en underside og ikke rod-folder på hjemmesiden. Når jeg analyserer machineready.dk/Data-Analyse-og-Forretning siger den at den ikke kan finde en robots.txt fil, selvom der helt sikkert er en.

Noget andet er at den siger der er 4 broken links, uden dog at fortælle hvad der er for nogen. Den skriver godt nok at der er 1 med status 200 og 3 med 404. Men for det første er en status 200 ikke en fejl og for det andet kan jeg ikke se at der er nogen broken links på den side?

Og så er der ikke nogen forklaring for "Internal Link Count". Den viser bare de links som er der uden at forklare hvorfor man ikke har bestået?

Men ellers fint og pædagogisk lavet :)

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alex Scheel Meyer:

Hej Rasheed,

Super fint tool som jeg er begyndt at bruge Yes

Det virker dog som om der er et eller andet der ikke helt virker når det er en underside og ikke rod-folder på hjemmesiden. Når jeg analyserer machineready.dk/Data-Analyse-og-Forretning siger den at den ikke kan finde en robots.txt fil, selvom der helt sikkert er en.

Noget andet er at den siger der er 4 broken links, uden dog at fortælle hvad der er for nogen. Den skriver godt nok at der er 1 med status 200 og 3 med 404. Men for det første er en status 200 ikke en fejl og for det andet kan jeg ikke se at der er nogen broken links på den side?

Og så er der ikke nogen forklaring for "Internal Link Count". Den viser bare de links som er der uden at forklare hvorfor man ikke har bestået?

Men ellers fint og pædagogisk lavet :)

Hej Alex,

Det er altid skønt at høre, det bliver brugt Smile

Vi forbedrer os løbende og har en ny version i støbeskeen med en del flere muligheder.

I forhold til din robot.txt fil, så har du fuldstændig ret. Det er en fejl. Som udgangspunkt er det kun forsiden vi skanner på i den nuværende version, hvilket også er en af de ting, vi tager højde for i den næste version af værktøjet Smile Vi kan jo kun blive bedre, så feedback er altid skønt.

Vi vil fremover begynde at vise, hvilke sider den fejler på under broken links visningen. Vi har forsøgt at beskrive det så godt som muligt under ”se forklaring”, men kan godt se, vi kunne gøre det endnu bedre, så det kigger vi da lige på.

”Internal link count” - vil snarest blive fjernet fra værktøjet.

Har du ting, som du savner i værktøjet, som kunne give værktøjet større værdi for dig, så hører vi meget gerne fra dig.

Mange tak for din feedback.

Dbh.

Dannie Ågren

[Signatur med link udenfor signaturfelt fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)