Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding i gamle PDF'er?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO folkens.

Der er et par søgeord, som jeg gerne vil ranke på, hvor at der iblandt top 10 søgeresultaterne er 2 PDF filer fra gamle konferencer (2011 og 2013) som ville være utroligt værdifuldt for mig at blive nævnt i?

Spørgsmålet er, om det er muligt at ændre på indholdet i en gammel PDF og uploade den til serveren (overskrive den gamle), uden at google fjerne PDF'en fra søgeresultatet? Det ville selvfølgelig skulle have sammen indhold og samme navn, bare med et par tilføjelser?

Er der nogen der ude der har erfaring fra noget lignende?

Mvh David

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

du får intet ud at et link i en pdf fil

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tlfnummer:

du får intet ud at et link i en pdf fil

Med mindre den er online, så giver det lidt, meget lidt.

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tlfnummer, jeg tror du misforstod hvad jeg spurgte om.

1. Ja de 2 PDF filer ligger online

2. Google har dem blandt top 10 søge resultater inden for et bestemt keyword, som er vigtigt for mig.

3. Værdien behøver ikke at være "link juice" eller "page rank" men ren og skær forretningsværdi for mig, da der er en ret stor sansynlighed for at potientielle kunder vil læse de 2 PDF'er.

Så spørgsmålet er, kan man redigere i en PDF og overskrive den gamle version - uden at google fjerner dem fra søgeresultaterne (altså anser den gamle PDF for at være væk?).

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis kan du tilrette i en pdf uden at miste ranking.

Du bør i øvrigt overveje at lnke retur til din ulr fra dit toplogo på dit website frem for til /index.php (301 redirect den)

-og vælge www/ non-www også nu vi er i gang

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Jonas, tusind tak for svaret - og de ekstra gode råd. :-)

Hav en god dag.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)