Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg mangler lidt hjælp til at opsætte min hjemmeside. Jeg kan selv ca. 40% men mangler en person som kan kode, og har det store overblik.

Kender I til nogen firmaer I kan anbefale, eller personer i jeres netværk som man kunne kontakte?

Tak for hjælpen!


Mvh Lasse

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Nu siger du "kode"? Hvad er det for en løsning som du konkret forespørger? En hjemmeside er mange ting, så det vil være meget relevant med lidt mere information herom. Jeg høre meget gerne fra dig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk. Angiv gerne en beskrivelse af din koncept, samt ambitioner, behov mm. 

Du kan i ørvigt se et udvalg af vores mange kundereferencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Lad mig høre fra dig :-) 

Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Ja jeg er ikke så specifik endnu, det hele er stadig i opstarts fasen. Jeg vil rigtig gerne sende en beskrivelse af konceptet, det gør jeg med det samme :)

Tak for hjælpen!

Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

lasse2202:

Hej alle

Jeg mangler lidt hjælp til at opsætte min hjemmeside. Jeg kan selv ca. 40% men mangler en person som kan kode, og har det store overblik.

Kender I til nogen firmaer I kan anbefale, eller personer i jeres netværk som man kunne kontakte?

Tak for hjælpen!
Mvh Lasse

Hej Lasse,

Vi tilbyder "Klippekort" til hjemmeside optimering & udvikling i open source systemerne Wordpress, Magento og Prestashop.

Du skal være mere end velkommen til at tage fat i os Smile

http://analyzeme.dk/klippekort-udvikling-optimering/

Rigtig god dag!

Dbh.

Rasheed Danesi

AnalyzeMe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)