Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - få ordre.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der vil kigge min webshop igennem og se hvad jeg kan gøre bedre?

jeg har meget få ordre men ekstremt meget trafik.

de sidste 7 dage har jeg haft 13.000 sidevisninger.

www.luksushund.com - vi har netop skiftet navn da det andet var svært at stave. 

på forhånd tak, mangle hilsner Amanda.

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Hexio IVS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skal kigge på her er om den trafiik faktisk er legit, altså er det realle folk fra danmark som kommer ind og kigger eller er det bots osv.

Derefter så skal de se på det der hedder konveteringsoptimering.

Det fortæller om alle de ting som du kan prøve at ændre på for at få flere procent til at købe noget på din side.

Et par hurtigte tips er at din footer skal være proppet med informationer om din virksomhed sådan at den ser virkelig ud, det hele skal være personligt og man skal ikke være bange for at stå frem da folk ellers ikke er trygge ved at bruge din side.

Derefter kan farver været meget behjælpelige med at skabe et fokus på hvad DU gerne vil have at kunden trykker på, fx dine tilføj til kurven knapper på produktsiderne på ligge over "folden" sådan at der er synlige med det samme, ligesom at de bør have en farve som falder i øjenene men som stadig passer ind

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Stoltze91:
Nogle der vil kigge min webshop igennem og se hvad jeg kan gøre bedre?

Du mangler en del. Et favicon - og total oversættelse - styr på navn og Logo - Design og farvetema og en del mere. Så der er da lidt at gå igang med.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stoltze91:

Nogle der vil kigge min webshop igennem og se hvad jeg kan gøre bedre?

jeg har meget få ordre men ekstremt meget trafik.

de sidste 7 dage har jeg haft 13.000 sidevisninger.

www.luksushund.com - vi har netop skiftet navn da det andet var svært at stave. 

på forhånd tak, mangle hilsner Amanda.

Det vigtigste som jeg ser det er at få styr på jeres header / menu del. Det roder rundt og der er så mange links i toppen at man er i tvivl om hvad man skal trykke på. 

21 links i toppen og intet viser hvad det forskellige er. Så jeg synes helt klart i skal minimere antallet af links i toppen og gøre headeren / toppen mere lækker.

og fjern det der: BILLIESBYSTOLTZE  - ingen aner hvad det er hvis de er nye på siden og det lyder som et navn man ville bruge på en demo side (fyldtekst).

(er det jeres gamle navn?)

Footer / bunden af siden.

Smid kontakt oplysninger ind, det her:

WWW.LUKSUSHUND.COM

CVR:37436577

Er simpelthen for lidt at have og det er spild af en super god footer hvor mange af de links i toppen kunne være rykket ned. 

Generelt er designet meget langt fra hvad man forventer med det navn.

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

har du husket navne på billederne?

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Stoltze91:

Nogle der vil kigge min webshop igennem og se hvad jeg kan gøre bedre?

jeg har meget få ordre men ekstremt meget trafik.

de sidste 7 dage har jeg haft 13.000 sidevisninger.

www.luksushund.com - vi har netop skiftet navn da det andet var svært at stave. 

på forhånd tak, mangle hilsner Amanda.

Hej Amanda,

Prøv at køre siden igennem vores gratis optimeringsværktøj. Der er lidt at arbejde medWink

Vi ville gerne have tilbudt at optimerer den for jer, men vi arbejder ikke i ASP.

Vi kan dog være behjælpelig i systemerne Wordpress, Woocommerce, Prestashop, Magento og Laravel.

Rigtig god dag!

Dbh.

Rasheed Danesi

AnalyzeMe

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amanda

Du skal arbejde med dit design. Ganske enkelt. 

Lige pt. mangler du simpelthen noget visuelt til at danne rammerne omkring din webshop. Din nuværende løsning bære øjensynligt præg af at du benytter en meget simpel standard model, hvor du "blot" har indsat dine produkter, og dernæst kørt noget markedsføring på. 

Du skal efter min mening retænke hele dit layout, således at du rammer hundeejeren langt mere på følelsen af at have hund. Det kan virke en smule påtaget, men jeg er sikker på at nogle store flotte billeder af glade hunde med deres ejere vil tjene dit design godt. 

Du er velkomme til at kontakte mig for yderligere sparring herom: simon@erhvervshjemmesider.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Stoltze91:

jeg har meget få ordre men ekstremt meget trafik.

de sidste 7 dage har jeg haft 13.000 sidevisninger

Hej,

Det er sgu da ellers meget godt gået med 13.000 visninger. Hvor har i fået al den trafik fra?

Kim

Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedsføring på blandt andet Facebook.
Altså jeg har lige knap 4000 synes godt om på Facebook.
Har mange der spørger ind til produkter osv. Men der mangler noget på min webshop som gør mig "troværdig" og det er der jeg går lidt i stå.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Find hurtigst muligt ud af hvor din trafik kommer fra. Hvis 80% af din trafik er robotter eller russiske spam portaler så er det nok derfor du ikke sælger så meget.

Lidt andre hurtige observationer:
50% af din forside bruges til at byde velkommen. Tænk på din forside som dit butiksvindue på Strøget, her ser du ikke et kæmpe "Velkommen" skilt, men derimod nogle lækre varer præsenteret flot, samt du kan grafisk fortælle om hvad du kan tilbyde.

Dit logo er et stock-billede som bliver anvendt af over 100 andre virksomheder. Måske I skulle blive unikke og få udarbejdet et lækkert logo?

Hvis jeg er på en produkt-side kunne I godt have en "andre produkter" sektion, vist med billeder, så jeg som besøgende bliver inspireret til at "shoppe" videre i butikken.Når jeg tilføjer noget til kurven, kommer der en pop-up med at jeg nu har tilføjet noget i kurven. (Hvis varen ellers er på lager ellers får man en besked om at mit valg overstiger lagerbeholdningen og varen slettes fra kurven) Når jeg så er klar til at gå videre gå kommer der endnu en pop-op "Har du husket at købe?" (Her vises varer som umiddelbart ikke hænger sammen med de varer som allerede er i kurven) Jeg skal så svare Nej til at jeg har husket det. Så kan jeg få lov at komme videre.

Det er ekstremt vigtigt at tænke på dine besøgende som virkelige mennesker, som skal guides helt i mål. Alle disse pop-ups er lidt som store tomme papkasser placeret på gulvet i Bilka, hvor man bliver nød til at flytte alle kasserne for at få lov til at betale. <- Det gider man ikke.

 

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)