Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge har Thorborg, Rosenstand og Bondtofte tjent på at sælge e-bøger?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du en af dem der er vokset op med Martin Thorborgs E-pusher, Thomas Rosenstands Seo-lex og Henrik Bondtoftes Linkbuildingbogen?

Hvis ja, så har du måske ligesom jeg tænkt over, hvor mange penge de har tjent på at sælge e-bøgerne?

Har de solgt 100, 1.000 eller 10.000 e-bøger?

For nyligt spurgte jeg de tre amino-kendisser om de ville dele deres omsætning (og deres bedste fif). Og sørme om de ikke alle svarede ja ("jubiiii" - plat reference i know!)

Nedenfor kan du læse hvor meget de tre personer har tjent på salg af deres e-bøger:

E-pusher: 3-4 millioner kroner

SEO-Lex: 7 millioner kroner

Linkbuildingbogen: 1 millioner kroner (denne e-bog er væsentlig yngre end de øvrige e-bøger)

Er det ikke vildt godt gået?

PS: Hvis du vil læse mere om e-bøgerne og have forfatternes bedste tips, så læs denne artikel.

God søndag - Tue :-)

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jo det er helt vildt godt gået - flotte flotte tal

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjent som i overskud eller omsætning? 

Tjent plejer nogle gange at betyde begge dele alt efter hvem du spørger Tue. 

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah - my bad. Der er tale om omsætning. Jeg kender ikke omkostninger, men jeg forestiller mig ikke de er særlig høje. Sådan er det i hvertfald med mine egne digitale produkter. 

Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Lindblad:

Ah - my bad. Der er tale om omsætning. Jeg kender ikke omkostninger, men jeg forestiller mig ikke de er særlig høje. Sådan er det i hvertfald med mine egne digitale produkter. 

Tue

Nej omkostningerne er sikkert lave, men så kommer der alverdens skatter og afgifter oven i hatten, med mindre man har lavet lidt "omstruktureringer" ift hvordan de bliver solgtSurprise

Men ikke dårlig omsætning alligevel på nogle e-bøger. 

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv købt linkbuidling bogen, men hvad med denne e-bog https://optimeringsbogen.dk/ som jeg også selv lige har købt. Skulle den ikke havde været med?

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor vildt godt salg den omsætning det er jo mere end en livsløn ca for de lavs lønnet lønmodtager især hvis ikke er i job hele tiden , vildt fedt høre nogle iværksættere tjener godt med penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Isaac:

Nej omkostningerne er sikkert lave, men så kommer der alverdens skatter og afgifter oven i hatten, med mindre man har lavet lidt "omstruktureringer" ift hvordan de bliver solgtSurprise

Men ikke dårlig omsætning alligevel på nogle e-bøger. 

Omkostningerne er ganske lave. Jeg selv bruger Simplero-platformen nu, efter jeg i mange år brugte en håndbygget løsning, som jeg aldeles var vokset ud af. Der er et lille gebyr - men til gengæld kan Simplero næsten svejse under vand og give bryst på samme tid.

Lageromkostninger er der jo ikke noget af med en e-bog :-)

For mit vedkommende sker alt salg via et af mine firmaer, så der er naturligvis selvskabsskat at betale af den omsætning, der er tale om (og ja - det ER omsætning og ikke "tjent på"). Men fortjenesten før skat er på omkring 97% for mit vedkommende, så det går lige.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Men fortjenesten før skat er på omkring 97% for mit vedkommende, så det går lige.

Også kaldet godt jysk købmandskab ;)

Godt gået med de flotte tal, men bogen er fandme også guld værd, når man lige starter med SEO eller er i begynder-semi øvet stadiet!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt gået :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)