Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad pokker skal jeg bruge links til masser af vinproducenter til

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har samlet ca. 25-30.000 links i excel. Linkene er fra vinproducenter (gårde,slotte o.a.), spiritusproducenter, bryggerier og så videre- alt sammen kategoriseret efter geografi. Det er sådan noget "man kommer til" at samle sammen, uden helt at være klar over hvad man kan/skal bruge det til :-). Så er der nogen der har en go' idé, så sig frem!

Tilmeldt 11. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

headchef:

Jeg har samlet ca. 25-30.000 links i excel. Linkene er fra vinproducenter (gårde,slotte o.a.), spiritusproducenter, bryggerier og så videre- alt sammen kategoriseret efter geografi. Det er sådan noget "man kommer til" at samle sammen, uden helt at være klar over hvad man kan/skal bruge det til :-). Så er der nogen der har en go' idé, så sig frem!

Er der også gårdbutikker blandt ?

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne måske godt bruge sådan liste. Er den gratis eller vil du have lidt penge for en kopi af den?

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej desværre-ingen gårdbutikker. Men mange af de mindre producenter har det som en sidebeskæftigelse

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nahhhhh- ikke gratis ;-). Vil faktisk hellere have idéer til hvad den i det hele taget kan bruges til :-)

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

headchef:

Nahhhhh- ikke gratis ;-). Vil faktisk hellere have idéer til hvad den i det hele taget kan bruges til :-)

Hvad er din email, vil gerne købe listen hvis vi kan blive enige om prisen.

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være mere end et almindeligt godt tilbud hvis den skal sælges.....

Tilmeldt 11. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

headchef:

Det skal være mere end et almindeligt godt tilbud hvis den skal sælges.....

Har du selv lavet listen?

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)