Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev det min tur til at bede om hjælp til gennemgang af webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tim J. F. Nielsen :
Og nej, farvesammensætningen er ikke mærkelig Skype-TongueOut

Med fare for at synke ned på dit lave intelligensniveau, vil jeg da gerne høre om du kan begrunde din udtalelse ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Med fare for at synke ned på dit lave intelligensniveau, vil jeg da gerne høre om du kan begrunde din udtalelse ?.

Selvfølgelig vil jeg da det Big Smile

  • Den grå farve, passer fint som en diskret baggrund for de meget kontrastfyldte og actionprægede billeder.
  • Det samme gælder den grå murstensbaggrund, råt, men samtidig diskret, og igen fin baggrund til de lidt rå billeder.
  • Diskret design og favevalg, styrer opmærksomheden hen på billeder og produkter.
  • Den blå kontrastfarve på cta-knapperne, skiller sig tilstrækkeligt ud, uden at være for afvigende.

Selv tak - og du behøver ikke begrunde DIN udtalelse, jeg er sikker på, at den kan forklares med ondt i r*ven Cool

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tim J. F. Nielsen :

  • Den grå farve, passer fint som en diskret baggrund for de meget kontrastfyldte og actionprægede billeder.
  • Det samme gælder den grå murstensbaggrund, råt, men samtidig diskret, og igen fin baggrund til de lidt rå billeder.
  • Diskret design og favevalg, styrer opmærksomheden hen på billeder og produkter.
  • Den blå kontrastfarve på cta-knapperne, skiller sig tilstrækkeligt ud, uden at være for afvigende.

Ja Design og Farve sammensætning er helt klart ikke lige din stærke side. Men det er dårligt sprogbrug så til gengæld. Så du er jo alligevel ikke helt ubrugelig, så tillykke med det da Skype-BigSmile 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg kan ikke tilgå webshoppen på nuværende tidspunkt. (I dag kl. 11:32)

Blot til info :) 

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt os og Login ind knapperne i menuen er helt hvide og meget svære at se.

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. F. Nielsen :
Selvfølgelig vil jeg da det Big Smile

Pas nu på med alle de 1 stjerner du giver mig. Det er Amino Moderatorerne ikke så glade for og det ender bare med de stopper dit stjernekasteri  

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Pas nu på med alle de 1 stjerner du giver mig. Det er Amino Moderatorerne ikke så glade for og det ender bare med de stopper dit stjernekasteri  

Du får snart en stjerne mere, hvis du fortsætter med at fremture i denne tråd Star

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. F. Nielsen :
Michael:
Pas nu på med alle de 1 stjerner du giver mig. Det er Amino Moderatorerne ikke så glade for og det ender bare med de stopper dit stjernekasteri  
Du får snart en stjerne mere, hvis du fortsætter med at fremture i denne tråd Star

Hold venligst en ordentlig tone i debatten.

Karmastjernerne er IKKE til at straffe hinanden med.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)