Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille webshop søger god og professionel hjælp til konverteringsoptimering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har på det seneste arbejdet fokuseret med vores konverteringsoptimering, dog er vi kommet til et punkt hvor vi ønsker at få ekspert hjælp udefra.

Her søger vi et firma der kan hjælpe os med at øge vores konverteringsrate, samt har en professionel og resultatorienteret tilgang. 

Vi er en lille webshop der ønsker at få skabt en højere konverteringsrate, derfor søger vi også et firma der evt har har fokus på mindre webshops. Selvfølgelig skal priserne også være gennemsigtige, men vi er også villige til at betale en højere pris for kvalitet.

Hvis i selv har haft en positiv oplevelse med et firma, så må i meget gerne fortælle om jeres oplevelse. :-)

God weekend. :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kender nogen? :)

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Vi udarbejder mange webshops på vegne af vores kunder, hvilket efterhånden har givet os stor erfaring med hvorledes vi skaber de bedste forudsætninger for en høj konverteringsrate, bestemt af koncept, målgruppe og produkt. 

Send mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine tanker samt nuværende situation i forhold til den løsning som i har. Så kan tage en dialog omkring jeres muligheder herigennem. 

Du kan læse mere om os på www.erhvervshjemmesider.dk. Her kan du se referencer, læse udtagelser osv. 

Hav en rigtig god aften.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om i er dem vi søger, men jeg har sendt en mail. :)

 

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 23
Fra  Conversionlab A/S Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg kan varmt anbefale min kon-kollega Ole Gregersen fra www.optuner.dk - han er super skarp til netop konverteringsoptimering af webshops!

Mvh Rolf Pedersen
www.conversionlab.dk

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 9. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Fra  Pakke og forsendelse, samt tekst skrivning Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa vi er et nystartet firma, måske vi kan hjælpe. Du er velkommen til at sende dine ønsker via mail eller give os et opkald.
Mvh. Heidi Thomsen
fabriciusmarie@gmail.com
Tlf: 61408253

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:

Hej Aminoer

Vi har på det seneste arbejdet fokuseret med vores konverteringsoptimering, dog er vi kommet til et punkt hvor vi ønsker at få ekspert hjælp udefra.

Her søger vi et firma der kan hjælpe os med at øge vores konverteringsrate, samt har en professionel og resultatorienteret tilgang. 

Vi er en lille webshop der ønsker at få skabt en højere konverteringsrate, derfor søger vi også et firma der evt har har fokus på mindre webshops. Selvfølgelig skal priserne også være gennemsigtige, men vi er også villige til at betale en højere pris for kvalitet.

Hvis i selv har haft en positiv oplevelse med et firma, så må i meget gerne fortælle om jeres oplevelse. :-)

God weekend. :)

Hej Simon,

Vi tilbyder pt. webshop/hjemmeside optimering + en gratis konverteringsanalyse.

Prøv at køre din side igennem vores gratis optimeringsværktøj og så skal du være mere end velkommen til at tage fat i os Smile

Ha' en god dag!

Dbh.

Rasheed Danesi

AnalyzeMe

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Simon.

Den største hjælp til konverteringsoptimering jeg har fundet, er programmet Inspectlet.
Jeg er faktisk blevet så begejstret for den service, at jeg har lavet en side dedikeret til softwaren på Inspectlet.dk
Citat: Med dette innovative stykke software kan du optage dine besøgendes adfærd på din hjemmeside. Du kan se alle musebevægelser, rul på siden, klik og tastetryk dine besøgende fortager.

Det går i al sin simpelthed ud på at du optager video af brugerens adfærd på siden.
Programmet optager alt dine besøgende foretager sig, lige fra museklik, udfyldning af formularer og scroll på mobile enheder.

Du får såååå meget værdifuld viden om hvor dine besøgende begår fejl, eksempelvis klikker på forkerte ting, undfylder formularer forkert, overser dine CTA.

Prøv eksempelvis at sætte videooptagelser op på dit checkout flow, det er her du kan tjene tiden ind bedst.

Fik jeg sagt at de første 100 videoer om måneden er gratis?

Du kan læse mine erfaringer på siden inspectlet.dk

Håber du, og andre, kan bruge det til noget, selvom det ikke lige er svar på dit spørgsmål.

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Vi gør også i konverteringsoptimering men det er opbygget så du selv sætter de forskellige udgaver op som du vil teste mod hinanden og så optimerer systemet det selv sådan at dine besøgende over tid får vist den som virker bedst.

Det giver selvfølgelig dig lidt mere arbejde end hvis du bare sender hele opgaven ud af huset, men til gengæld er det også meget billigere for dig.

Sig til hvis du er interesseret, det er pt i beta og ikke åbent for offentligheden men kan godt give dig adgang hvis det er.

Alex

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)